Airco

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Jumbo2
2nd Gear member

Ik heb een vraagje over m'n airco in mijn D5 van 2002.
Regelmatig merk ik dat na verloop van tijd, bij een redelijke buiten temperatuur ( < 25 graden), de airco er mee op houdt. De binnen temperatuur stijgt dan aanzienlijk. De blower harder laten draaien heeft geen effect. De airco in en uit schakelen ook niet.
Wel merk ik de laatste tijd, dat als ik, als de airco weigert, een tijdje met open raam rijdt, en daarna de airco weer inschakel hij het wel weer doet.
Mijn vraag is nu herkennen meer mensen dit probleem en kan ik er iets aan doen?

Alvast bedankt voor de reakties

Jumbo
S70 T5
Fast Roger
2nd Gear member

Ik heb ook een dergelijk probleem.

Na een tijdje rijden merk ik dat alle luchtventilatie rooster gesloten zijn en dat er totaal geen gekoelde of verse lucht meer via de roosters in de auto wordt geblazen terwijl de ventilator nog draait. De temperatuur verlagen met de bedienings knoppen zorgt er alleen maar voor dat de ventilator harder gaat draaien maar er komt totaal geen gekoelde of verse lucht via de roosters.

Als ik de airco uitschakel (acc knop) gaan de roosters weer open en wordt er weer lucht de auto ingeblazen (dit kan wel 1 a 2 minuten duren).

Als ik dan de airco weer aanschakel komt er weer gekoelde lucht via de roosters. Dit duurt even waarna bovenstaande zich weer herhaalt.

Ik wordt er helemaal :cry: van.
hollander
3rd Gear member

Gebruik de zoekfunctie van het forum eens, er zijn al meerdere vragen en antwoorden op gegeven.
succes Peter
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”