Stemadvies

jaren 70: Volvo P1800 - je kunt nu stemmen
jaren 80: Volvo 480 - stemmen vanaf 31 augustus
jaren 90: Volvo 850 - stemmen vanaf 7 september
je krijgt per e-mail een herinnering om de volgende categorie te stemmen.
de 2CV is de enige die bij mij een glimlach kon ontlokken, dus ook daarop gestemdOceanracer schreef:Er zaten eerlijk gezegd weinig fatsoenlijke wagens tussen :?
Ik heb voor de 2 CV gekozen. Blijft natuurlijk gaaf. Schakelen met pook uit het dashboard en bladveren achter. Prachtig toch!
De 'koehoorn' misschien? Of bedoel je de Peugeot 504 uit de jaren '80?hvdmountain schreef:Staat er een fout dan?
Je hebt helemaal gelijk, was even in de war met de Renault 4 (ook de pook in/uit het dashboard). Maar die stond er niet tussen. Overigens was de eend zijn tijd wel ver vooruit met zijn (of eigenlijk haar) in hoogte verstelbare koplampen. Ik ben zeer benieuwd hoe de retro-eend er in het echt uit gaat zien.geestschrijver schreef:Voor mij ook de 2cv! (oude liefde...)
Maar... die heeft toch geen bladveren achter?
Niet als een eend, vrees ik.Oceanracer schreef: Ik ben zeer benieuwd hoe de retro-eend er in het echt uit gaat zien.
Ach, dat betaal je tegenwoordig ook al bijna voor een echte...Oceanracer schreef:met de mededeling dat de verkoopprijs niet onder de € 20.000,00 zal gaan liggen. Kuch...
:roll: daar heb je toch op gestemd?geestschrijver schreef: (Waarom staat de Volvo er eigenlijk nergens bij? Die had bij 70, 80 en 90 gekund!)