ik heb het volgende probleem.
als ik aan de source knop draai van de HU803 krijg ik alleen FM+AM op
de display en geen CD meer.altijd gewoon gedaan tot vanmiddag.
de cd's pakt hij gewoon en eject ze ook maar werkt niet.
DUS GEEN ERROR OP HET DISPLAY.
wat kan dit zijn??
ben ook langs volvo in Elst geweest kennen dit probleem niet,
maar zijden dat je kon proberen om de spanning eraf tedoen misschien
helptdit zeiden ze.
kon wel vertellen dat er ruil systemen zijn maar kon geen prijs geven had
geen tijd en zin om op te zoeken computer was al uitgeschakeld dit was om 15.30 uur raar??
hopelijk kan iemand mij een antwoord geven over dit probleem.
Jeroen
HU 803
- Fast Roger
- 2nd Gear member
Heb ook een HU803 gehad maar ken het probleem niet. Het is best mogelijk dat de firmware van de radio een probleem heeft. Het loskoppelen van de spanning kan het probleem misschien wel oplossen.
Het eenvoudigste is om de accu los te koppelen. Houd je wel aan de installatie procedure anders moet je terug naar de garage voor een reset en dat kost 15 euries.
Installatie procedure:
Schakel de auto uit. Wacht 5 minuten alvorens je de accu loskoppelt !!!!!
Als de accu is losgekoppeld wacht een paar minuten voordat je deze weer aankoppelt. Op deze manier weet je zeker dat de radio helemaal spanningsloos is geweest
Voordat je de accu weer aansluit moet je het contact op stand II (2) zetten. Vergeet dit niet!!!!
Kijk ook eens op http://www.miketdi.de/faq/80/hm_hu.htm voor het resetten van je radio. Kan vanuit een verborgen menu.
Succes
Het eenvoudigste is om de accu los te koppelen. Houd je wel aan de installatie procedure anders moet je terug naar de garage voor een reset en dat kost 15 euries.
Installatie procedure:
Schakel de auto uit. Wacht 5 minuten alvorens je de accu loskoppelt !!!!!
Als de accu is losgekoppeld wacht een paar minuten voordat je deze weer aankoppelt. Op deze manier weet je zeker dat de radio helemaal spanningsloos is geweest
Voordat je de accu weer aansluit moet je het contact op stand II (2) zetten. Vergeet dit niet!!!!
Kijk ook eens op http://www.miketdi.de/faq/80/hm_hu.htm voor het resetten van je radio. Kan vanuit een verborgen menu.
Succes
-
- Starter
Hoi Fast Roger,
vanmorgen wou ik jouw idee toegaan passen maar toen ik de source knop bediende kon ik weer kiezen tussen FM/AM en CD.
wel heel vreemd maar hij doet het weer.
alsnog bedankt voor je tip.
jeroen
vanmorgen wou ik jouw idee toegaan passen maar toen ik de source knop bediende kon ik weer kiezen tussen FM/AM en CD.
wel heel vreemd maar hij doet het weer.
alsnog bedankt voor je tip.
jeroen
- Fast Roger
- 2nd Gear member
Gelukkig maar dat ie het weer doet kun je weer lekker muziekjes draaien :headbang:
- IkeV70
- 5th Gear member
Misschien ligt het aan de source-knop zelf. Die knop lijkt niet erg robuust. Bij mij slaat ie ook regelmatig stappen over en is het soms lastig om de gewenste source te kiezen.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5