inlaat airco
-
- Starter
Zojuist een busje schuim gekocht om de stinkende airco van mijn S60 schoon te maken. Er zit een slangetje bij dat ik in de inlaat van mijn airco moet doen. maar waar zit die inlaat? moet het misschien bij de pollenfilter naar binnen worden gespoten? Oh ja moet je het filter er uit halen of juist laten zitten? Hij is nog vrij nieuw nl. Even uitwassen wellicht...
- C 30 T5
- 4th Gear member
Welkom op het Forum !
DE inlaat van je airco zit rechts onder de paravan, evt de drukkers los maken en je kan het een klein stukje oplichten, ziet dan de inlaat zitten, een ovaal gat met een opstaande rand.
Het is wel aan te raden om tijdens het reinigen het filter te verwijderen.
Sus6
DE inlaat van je airco zit rechts onder de paravan, evt de drukkers los maken en je kan het een klein stukje oplichten, ziet dan de inlaat zitten, een ovaal gat met een opstaande rand.
Het is wel aan te raden om tijdens het reinigen het filter te verwijderen.
Sus6
-
- Starter
bedankt voor de tip. ik weet alleen ook niet wat een paravan is. ik heb gisteren al wel van iemand gehoord dat ik de verdamper kan zien zitten als ik de luchtfilter er uit haal. daar kan ik dan het schuim opspuiten. ik ben benieuwd want reinigen met gas (kwikfit) werkte voor geen meter.
-
- 7th Gear member
wat weten ze wel bij Kwik&Pruts 

-
- 7th Gear member
Toch een pluspunt dan,wellicht het enige!:)