Klik op de foto voor een link naar het hele verhaal.

Misschien denk je daar niet aan met je dronken kop...ufovolvo schreef: Blijkt trouwens in het Journaal (van jou, NOS) dat je die dingen uit kan zetten... wat héb je er dan aan?
Daar is ook al een metertje voor gemonteerd, hoor.....xc90t6 schreef:Nederland (en misschien de rest van de wereld) is wel heel diep gezonken. Kijk de mensen hebben tegewoordig te weining zelf veratnwoordelijkheid. Dus ik denk dat dit ook niks helpt. Ik ben voorstander geen gordel rijbewijs foetsie. Kijk snelheidsovertredingen zijn dan weer wat anders. Soms gaat dat per ongeluk o.i.d.
Dat zijn twee heel verschillende dingen... Om zelf voor een lager risico te zorgen, heb je zo'n apparaatje niet nodig, lijkt me. Tenzij je jezelf niet in de hand hebt natuurlijk... Maar voor de lease- en andere bedrijfsautorijders zit er zeker iets in.voodoo schreef:Denk even eens aan alle bedrijven met bedrijfswagens? ... bestuurders die zelf voor een lager risico zorgen
FF wat rechtzetten: Nee, ik wil niet op de fiets van groningen naar Maastricht (dan ben je zo lang bezig!). Ik heb het journaal gister gemist en ik heb ook niks mee te maken!ufovolvo schreef:NOS... en je bent no zó jong, wil je dan echt later op de fiets van Groningen naar Maastricht? Ik gun jullie ook nog best wel een auto, al is 't alleen maar omdat ík een hekel heb aan paarden, fietsen en treinen.
Blijkt trouwens in het Journaal (van jou, NOS) dat je die dingen uit kan zetten... wat héb je er dan aan?