Volvo 940
Het vraagjes is: hoe krijg je de opgekrulde bekleding van de deuren weer een beetje knap?
De loze melding: Woehoe, morgen "krijgt" de 940 een nieuwe 2e hands trekhaak, hondenrek (ik heb geeneens een hond) en ook nog een rolhoes.
Martine
Een vraagje en even een loze melding doen
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Zelfs de dealers kunnen de bekleding niet meer goed maken.
Je kunt het proberen met een beetje lijm, maar het blijft een lapmiddel.
Het kunstleer is gewoon aan de krappe kant en wordt door temperatuurwisselingen na verloop van jaren van de beplating getrokken.
Je kunt het proberen met een beetje lijm, maar het blijft een lapmiddel.
Het kunstleer is gewoon aan de krappe kant en wordt door temperatuurwisselingen na verloop van jaren van de beplating getrokken.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- joost
- 7th Gear member
Probeer op de sloop een knap exemplaar te vinden en zet de deurpanelen over. (Auto Rima, Boy Geenacker, Marans)
Joost
Joost
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
-
- 3rd Gear member
Hallo Martine,
inderdaad een veel voorkomend probleem bij alle 700 en 900 serie's. Binnen onze club, de volvo700vereniging, hebben ook verschillende mensen de bovenzijde van de panelen nieuw laten bekleden. Kosten rond de 75 euro per paneel en alles ziet er weer strak uit.
Kijk trouwens ook eens op onze site: www.volvo700vereniging.nl
Kun je heel veel tips en technische info krijgen en over jouw type Volvo kletsen.
En wie weet wordt je nog wel eens lid van deze actieve club enthousiastelingen voor de 700 en 900 serie.
Groeten, Jan.
inderdaad een veel voorkomend probleem bij alle 700 en 900 serie's. Binnen onze club, de volvo700vereniging, hebben ook verschillende mensen de bovenzijde van de panelen nieuw laten bekleden. Kosten rond de 75 euro per paneel en alles ziet er weer strak uit.
Kun je heel veel tips en technische info krijgen en over jouw type Volvo kletsen.
En wie weet wordt je nog wel eens lid van deze actieve club enthousiastelingen voor de 700 en 900 serie.
Groeten, Jan.
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
Klopt, ook ik heb mijn panelen opnieuw laten bekleden en het probleem is opgelost.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- v700r
- 5th Gear member
broker schreef:Hallo Martine,
Groeten, Jan.
PARDON!!!! De 700 heeft daar helemaal geen last van, die problemen kwamen pas bij de 900. Kijk trouwens ook eens op onze site
http://www.volvo700-900liefhebbers.nl/
En wie weet wordt je nog wel eens lid (oh nee, hier hoef je géén lid van te worden) van deze actieve club enthousiastelingen voor de 700 en 900 serie.
Groeten, Jan eh.......ik bedoel natuurlijk Frans.
Groeten van Frans.
- Martine
- 1st Gear member
Nehehehe nou geen ruzie gaan lopen maken he?
Want vergeet niet, wij zijn allen gaaf, want wij hebben allen een volvo (en ik heb er lekker 2 zo nou jullie weer
)
Maar meteen maar even de volgende vraag, bij het hondenrek zitten 2 beugeltjes waar ik niet van weet waar ik ze plaatsen moet, moeten die nou aan de stoel of zo? Of heeft iemand misschien een handleiding voor mij zodat ik kan zien waar het voor is.
Martine
Want vergeet niet, wij zijn allen gaaf, want wij hebben allen een volvo (en ik heb er lekker 2 zo nou jullie weer

Maar meteen maar even de volgende vraag, bij het hondenrek zitten 2 beugeltjes waar ik niet van weet waar ik ze plaatsen moet, moeten die nou aan de stoel of zo? Of heeft iemand misschien een handleiding voor mij zodat ik kan zien waar het voor is.
Martine
-
- 3rd Gear member
Martine,
je hebt helemaal gelijk. Volvo's zijn leuk en daar gaat het hier om. Overigens heb ik ook meerdere Volvo's, twee bakstenen ( 745 Turbo en s90) en een moderne.(s80)
En als voorzitter van de club waar Frans ook zo'n fan van is, maak ik af en toe een beetje reclame.
Wat je hondenrek betreft, je klikt het hondenrek in twee beugels vast aan de achterzijde van je achterbank. Tevens zitten er twee beugeltjes bijgeleverd om aan de bovenkant van je dak te schroeven zodat je het rek daar in kan klikken als je met neergeklapte achterbank gaat rijden.
Groeten, Jan.
je hebt helemaal gelijk. Volvo's zijn leuk en daar gaat het hier om. Overigens heb ik ook meerdere Volvo's, twee bakstenen ( 745 Turbo en s90) en een moderne.(s80)
En als voorzitter van de club waar Frans ook zo'n fan van is, maak ik af en toe een beetje reclame.
Wat je hondenrek betreft, je klikt het hondenrek in twee beugels vast aan de achterzijde van je achterbank. Tevens zitten er twee beugeltjes bijgeleverd om aan de bovenkant van je dak te schroeven zodat je het rek daar in kan klikken als je met neergeklapte achterbank gaat rijden.
Groeten, Jan.