Op welke plek hebben jullie de carkit zitten. Ben sinds twee weken eigenaar van een s60 . Nu wil mijn carkit uit mijn oude auto in de s60 bouwen maar weet niet goed waar.
Ik zie vaak dat ze naast het stuur zitten. Vind zelf dat geen super plek zou hem liever naast de radio plaatsen. Maar zijn daar hulpstukken voor beschikbaar waar je de houder op kunt monteren? Heb eigenlijk geen zin om gaten in het dashboard te boren.
moet er niet aan denken om weer zo'n lelijke houder op het dashboard te hebben... Daarbij, heb recent een Nokia 6300 gekregen, daar zit niet eens een docking-connector meer op, die kun je alleen via Bluetooth gebruiken...
Oh, binnenkort nog wel even het frontje vervangen door een zwart exemplaar ipv de huidige donker-zilveren versie.
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Hmm ja een parrot is ook een idee! Maja vindt opzich een houder op het dasboard niet zo heel erg.
Op de plek waar jij de parrot heb zitten heb ik trouwens een bekerhouder dus die plek is bij mij al uitgesloten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
moet er niet aan denken om weer zo'n lelijke houder op het dashboard te hebben... Daarbij, heb recent een Nokia 6300 gekregen, daar zit niet eens een docking-connector meer op, die kun je alleen via Bluetooth gebruiken...
Oh, binnenkort nog wel even het frontje vervangen door een zwart exemplaar ipv de huidige donker-zilveren versie.
Mag ik vragen welke jij Parrot hebt?
Ik wil er ook nog eentje inbouwen in mijn auto.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers '60 Fordson Dexta smalspoor Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Ik heb sinds kort de Sony BT2500 autoradio/cd/mp3 speler geplaatst met ingebouwde blue tooth en microfoon.
Gekocht bij een webwinkel voor nog geen 150 euro (boete niet handsfree bellen is 140, dus tel je zegeningen)
Naast de radio heb ik een magneethouder geplaatst (de vorige eigenaar heeft zn carkit eruit gehaald, en er zaten 4 gaatjes en een vingergroot gat in het dashboard) met een magneetje op mijn telefoon.
Dus als ik nu in de auto stap, radio aan, telefoon op de houder, en hupsakee, rijden en bellen maar. Erg handig!!
Plaats later nog wel ff een foto, nu geen tijd voor ...
Ik hem in mijn V70 een houder gemonteerd op een origineel Volvo houdertje. Voorheen zat hier een carkit, maar kan met dit toestel volledig uit de voeten met de handsfree speaker.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Toyota Corolla 1.6 White my1984
Toyota Carina E 2.0XLD Dark Turquoise Metallic my1993
Mazda 626 Wagon 2.0DITD GLX Blue Metallic my1999
Volvo V70 2.4 Bifuel 140PK Black Sapphire my 2002
Austin Mini 850 de luxe Old English White my1967 XC90 2.4D5 Executive Lava Pearl my 2007
V70 2.0D3 Limited Edition my 2011
XC60 2.0T5 AWD Inscription my 2017
Het is op zich alleen de cover, ware het niet dat die dus niet los verkrijgbaar zijn...
Dus de kosten is net zo hoog als van een complete set, maarrrrrrrr.... aangezien mijn lieftallige vrouw ook een carkit in haar aanstaande vehicle nodig had, en zij een zilverkleurige auto te rijden krijgt.........
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Ahhh, ik kon ze al nergens vinden...
Nu moet ik m'n vrouw dus niet alleen een Parrot aan praten maar ook nog overtuigen dat een zwarte echt niet kan in een Ka...
Volgens mij zou Parrot best een aardig handeltje kunnen maken van losse covertjes a EUR 29.95
arnoud. schreef: maarrrrrrrr.... aangezien mijn lieftallige vrouw ook een carkit in haar aanstaande vehicle nodig had, en zij een zilverkleurige auto te rijden krijgt.........
Off Topic.
Heeft Valkyrie haar rijbewijs inmiddels gehaald? Mooi werk dan.
Wat voor bolide wordt het!
On Topic.
Ik kan mijn plaatje niet zo snel verplaatsen maar ik heb de houder voor "mijn" Nokia 6233i naast de radio zitten. Ik kan het vakje (waar arnoud de bleutooth bovenin heeft zitten) dus niet gebruiken.
OT: nee helaas niet, gezakt en nu weer wachten op het volgende examen binnenkort...t word ( of is eigenlijk al) een mooie zilveren 440.... :mrgreen: terug On Topic: met een zilveren 3100 dus die waarschijnlijk in een leeg vakje in mn dashboard komt te zitten....
Zo carkit zit er netjes in! Afgelopen zaterdag ff gedaan. Alles netjes weggewerkt. Heb de houder rechts naast de radio gemonteerd. Ik zal vanaaf als ik tijd heb ff een fototje plaatsen.
Nu had ik nog een vraag mijn radio gaat niet automatisch uit (mute) als de telefoon over gaat. Weet iemand zo met welke kabel van de radio ik de gele mute kabel van de carkit (nokia 126) moet verbinden? Of ben ik daar een andere stekker voor nodig?
Opzich is het niet storend om de radio eerst ff uit te zetten maja als het vanzelf gaat is mooier.
arnoud. schreef:(...)een Parrot links naast het alarmlicht is misschien ook nog een nette optie?
Daar heb ik 'em! Vind ik fantastisch. Kabel was even prielen, maar is onzichtbaar. Komt 'uit' de aircomond. (Langs binnenin, met radio eruit, erlangs gefriemeld.)