Wij zijn op zoek naar een Volvo V70 nu zul je zeggen"dat is toch niet zo moeilijk?" pff nou echt wel en waarom dat vertel ik nu even.
Wij hebben een Chrysler Stratus 2.0 16v LE Airco die willen we dus graag inruilen maar ja, wie wil nou een Chrysler (bijna niemand dus) of ze bieden te weinig.
Nu is mijn vraag weet iemand van jullie een volvo dealer waar we een Volvo V70 TDI bouwjaar 1999 of 2000 kunnen kopen en waar ze ook nog wat willen geven voor onze Chrysler?
Ik hoor het graag ik heb bijna alle sites afgeneusd maar helaas
Groeten,
Tjitske
volvo V70
- jan weemering
- 4th Gear member
Zoek een chrysler dealer die een volvo heeft staan, daar maak je de beste kans.
persoonlijk zou ik de chrysler particulier verkopen, zodat je kan shoppen waar je wilt.
maar allebei de opties zullen niet meevallen.
jan
persoonlijk zou ik de chrysler particulier verkopen, zodat je kan shoppen waar je wilt.
jan
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo V70 R
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
-
- 1st Gear member
Ja ik heb alle chrysler dealers in Nederland afgezocht pff was een werk maar ja je hebt er wat voor over haha, maar goed dat tweede heb ik ook gedaan om hem particulier te verkopen, heb de Chrysler op Marktplaats etc. staan, heb hem zelfs in de veiling staan 1 bod op gekomen maar ook helaas te laag. Ik zal doorgaan tot het bittere eind.jan weemering schreef:Zoek een chrysler dealer die een volvo heeft staan, daar maak je de beste kans.
jan
We hebben er een op het oog een Volvo V70 maar ja moeten eerst onze Chrysler dus verkopen.
Iedergeval bedankt voor je reactie.
Tj
-
- 3rd Gear member
Mijn eigen ervaring is: eerst verkopen en dan pas een volvo gaan zoeken. Laat je niet verleiden door de volvo, anders sta je niet zo sterk bij de onderhandelingen bij verkoop. Ik had 2 auto's te verkopen, 1 via marktplaats, voor de ander kreeg ik uiteindelijk een zeer goede inruilprijs, dus toen was het snel beklonken.tairacabbie schreef:Ja ik heb alle chrysler dealers in Nederland afgezocht pff was een werk maar ja je hebt er wat voor over haha, maar goed dat tweede heb ik ook gedaan om hem particulier te verkopen, heb de Chrysler op Marktplaats etc. staan, heb hem zelfs in de veiling staan 1 bod op gekomen maar ook helaas te laag. Ik zal doorgaan tot het bittere eind.
We hebben er een op het oog een Volvo V70 maar ja moeten eerst onze Chrysler dus verkopen.
Tj
Verkooprijs bepalen:
- zoek vergelijkbare modellen op marktplaats en bovag-occasions (deze laatste verkopen oa met garantie, dus dara moet je behoorlijk onder zitten)
- voor snelle verkoop wat onder gemiddelde prijs gaan zitten.
- reken je niet te rijk, je mag zelf wel bepalen wat je WILT hebben, de markt bepaald wat je daadwerkelijk krijgt
- inruilprijzen verschillen enorm, dus blijven proberen! Bij mij varieerde de inruilprijs tussen de 1800 en 4000 euro. Dus beetje geluk moet je hebben.
- ik ben eerst gaan verkopen, want dat onderhandeld wat lekkerder ("nou, voor dat bedrag hou ik de auto liever zelf")
EN! Volvo's blijven de komende jaren in grote getalen te koop! Ruime keuze, dus don't worry, jouw model zal je heus wel vinden.
-
- 1st Gear member
Nou weet je we hebben er al 1 gevonden een Volvo V70 bij een goede betrouwbare dealer, het is ook de bedoeling om de Chrysler te verkopen maar ja dat lukt niet zo vlot! We konden zelfs als we de Chrysler verkochten een huurauto bij die Volvo dealer krijgen.JJDD schreef:Mijn eigen ervaring is: eerst verkopen en dan pas een volvo gaan zoeken. Laat je niet verleiden door de volvo, anders sta je niet zo sterk bij de onderhandelingen bij verkoop. Ik had 2 auto's te verkopen, 1 via marktplaats, voor de ander kreeg ik uiteindelijk een zeer goede inruilprijs, dus toen was het snel beklonken.tairacabbie schreef:Ja ik heb alle chrysler dealers in Nederland afgezocht pff was een werk maar ja je hebt er wat voor over haha, maar goed dat tweede heb ik ook gedaan om hem particulier te verkopen, heb de Chrysler op Marktplaats etc. staan, heb hem zelfs in de veiling staan 1 bod op gekomen maar ook helaas te laag. Ik zal doorgaan tot het bittere eind.
Tj
Verkooprijs bepalen:
- zoek vergelijkbare modellen op marktplaats en bovag-occasions (deze laatste verkopen oa met garantie, dus dara moet je behoorlijk onder zitten)
- voor snelle verkoop wat onder gemiddelde prijs gaan zitten.
- reken je niet te rijk, je mag zelf wel bepalen wat je WILT hebben, de markt bepaald wat je daadwerkelijk krijgt
- inruilprijzen verschillen enorm, dus blijven proberen! Bij mij varieerde de inruilprijs tussen de 1800 en 4000 euro. Dus beetje geluk moet je hebben.
- ik ben eerst gaan verkopen, want dat onderhandeld wat lekkerder ("nou, voor dat bedrag hou ik de auto liever zelf")
EN! Volvo's blijven de komende jaren in grote getalen te koop! Ruime keuze, dus don't worry, jouw model zal je heus wel vinden.
Wij kunnen dus niet zonder een auto.
Maar weet iemand van jullie een goede betrouwbare Volvo Dealer hoeft niet eens zo zeer een echte Volvo dealer te zijn als hij maar aangesloten is bij de BOVAG misschien waar jullie hem hebben gekocht?
Tj
-
- 3rd Gear member
Heb je al ervaring met die dealer? denk je niet dat deze misschien nog wel eens een Volvo zal binnekrijgen die geschikt is?tairacabbie schreef:Nou weet je we hebben er al 1 gevonden een Volvo V70 bij een goede betrouwbare dealer, het is ook de bedoeling om de Chrysler te verkopen maar ja dat lukt niet zo vlot! We konden zelfs als we de Chrysler verkochten een huurauto bij die Volvo dealer krijgen.
Wij ook niet! Maar zoals je verder al stelt, ergens tijdelijk een auto regelen kan vaak ook. En een auto kopen is meestal sneller geregeld. en anders je verlie snemen op de inruil, 't is niet anders!!tairacabbie schreef:Wij kunnen dus niet zonder een auto.
Heb 'm zelf onlangs bij van Aarle in Nuland gekocht (dacht www.aarle.nl), niet in de buurt, maar via tips op internet. De verkoop kwam goed en eerlijk over. Heb vooralsnog geen problemen gehad, dan weet je natuurlijk past echt hoe betrouwbaar. Kwam prijstechnisch, en ook inruiltechnisch goed uit de bus, en kwam (voor zover te beoordelen) betrouwbaar over. Bovag. let wel op dat je incl en excl de garantie kan kopen. Dus in eerste instantie kale prijzen, maar daarnaast ook de prijs incl. garantie beurt apk inruil. Laatste heb ik gekozen vanwege inruil en de garantie: zoals je op dit forum kunt lezen ben je snel al centjes kwijt als er maar iets is ...tairacabbie schreef:Maar weet iemand van jullie een goede betrouwbare Volvo Dealer hoeft niet eens zo zeer een echte Volvo dealer te zijn als hij maar aangesloten is bij de BOVAG misschien waar jullie hem hebben gekocht?Tj
- jan weemering
- 4th Gear member
Als je het nog niet wist!!
Het maakt niet uit wat er boven de deur staat.
of er nu VOLVO,MERCEDES,OPEL,HONDA of SEAT staat.
Auto handelelaren zijn per defenitie niet betrouwbaar.
als je in het leven niets meer kan verkopen, kan je altijd nog autohandelaar worden.
garantie is een ingebouwde prijs die jij betaald, dus jij bent dat bedrag sowiezo kwijt, het is alleen een gokje voor de dealer of er iets stuk gaat.
hij doet wel vaak alsof hij weet dat de auto goed is, maar dat is echt allemaal onzin.
de meeste gebruikte auto,s die verkocht worden, worden pas na verkoop nagekeken, en dan nog kan de verkoper bepalen of het niet helemaal goed functionerende onderdeel echt vervangen moet worden.
de gladde banden of die kras die moet worden weg gespoten is altijd een onderhandelings issue voor de verkoper, jij denkt dan weer zo toch maar weer een paar nieuwe banden afgetroggeld, maar in pricipe mag hij je de auto niet verkopen met gladde banden, dus ook hier weer de sigaar uit eigen koker.
als je in het leven niets meer kan verkopen, kan je altijd nog autohandelaar worden.
garantie is een ingebouwde prijs die jij betaald, dus jij bent dat bedrag sowiezo kwijt, het is alleen een gokje voor de dealer of er iets stuk gaat.
hij doet wel vaak alsof hij weet dat de auto goed is, maar dat is echt allemaal onzin.
de meeste gebruikte auto,s die verkocht worden, worden pas na verkoop nagekeken, en dan nog kan de verkoper bepalen of het niet helemaal goed functionerende onderdeel echt vervangen moet worden.
de gladde banden of die kras die moet worden weg gespoten is altijd een onderhandelings issue voor de verkoper, jij denkt dan weer zo toch maar weer een paar nieuwe banden afgetroggeld, maar in pricipe mag hij je de auto niet verkopen met gladde banden, dus ook hier weer de sigaar uit eigen koker.
-
- 1st Gear member
Ok bedankt ja je hebt gelijk als op de inruil dan maar ietsje verlies moet maken, en inderdaad je moet soms wat meer centjes uitgeven dan je eigenlijk wil we gaan morgen maar eens een Volvo dagje er van maken eens een keer iets anders dan alleen maar klussen!! haha, maar wel leuk.JJDD schreef:Heb je al ervaring met die dealer? denk je niet dat deze misschien nog wel eens een Volvo zal binnekrijgen die geschikt is?tairacabbie schreef:Nou weet je we hebben er al 1 gevonden een Volvo V70 bij een goede betrouwbare dealer, het is ook de bedoeling om de Chrysler te verkopen maar ja dat lukt niet zo vlot! We konden zelfs als we de Chrysler verkochten een huurauto bij die Volvo dealer krijgen.
Wij ook niet! Maar zoals je verder al stelt, ergens tijdelijk een auto regelen kan vaak ook. En een auto kopen is meestal sneller geregeld. en anders je verlie snemen op de inruil, 't is niet anders!!tairacabbie schreef:Wij kunnen dus niet zonder een auto.
Heb 'm zelf onlangs bij van Aarle in Nuland gekocht (dacht www.aarle.nl), niet in de buurt, maar via tips op internet. De verkoop kwam goed en eerlijk over. Heb vooralsnog geen problemen gehad, dan weet je natuurlijk past echt hoe betrouwbaar. Kwam prijstechnisch, en ook inruiltechnisch goed uit de bus, en kwam (voor zover te beoordelen) betrouwbaar over. Bovag. let wel op dat je incl en excl de garantie kan kopen. Dus in eerste instantie kale prijzen, maar daarnaast ook de prijs incl. garantie beurt apk inruil. Laatste heb ik gekozen vanwege inruil en de garantie: zoals je op dit forum kunt lezen ben je snel al centjes kwijt als er maar iets is ...tairacabbie schreef:Maar weet iemand van jullie een goede betrouwbare Volvo Dealer hoeft niet eens zo zeer een echte Volvo dealer te zijn als hij maar aangesloten is bij de BOVAG misschien waar jullie hem hebben gekocht?Tj
Misschien dat ik nog meer tips krijg van meerdere Volvo bezitters waar zij hun auto hebben gekocht, die ervaringen hoor ik graag!!
Tj
-
- 3rd Gear member
Het naambordje doet inderdaad niet ter zake, maar niet iedereen is onbetrouwbaar! dat bestrijd ik.
Klopt dat ze de staat van de auto meestal niet weten! Maar voor mij des te meer reden garantie te nemen. Je koopt daarmee toch wel een bepaalde zekerheid. In een half jaar kan heel wat gebeuren, ook bij de zgn betrouwbare merken! Overigens werd bij mij gewoon verteld dat hij niet wist wat de (innerlijke) staat van de auto was. En bij de beurt zijn een aantal zaken vervangen die ik zelf niet had kunnen (voor)zien. Dat geeft mij toch wel iets vertrouwen. Alhoewel ik natuurlijk niet kan zien OF het is vervangen, en wat er vervangen HAD MOETEN worden. Mijn mening over (bewezen) betrouwbare garages heeft overigens betrekking op een andere maar die heeft geen volvo's.
Helemaal risico's uitsluiten kan je inderdaad niet, en je blijft afhankelijk van de handelaar. Maar bovag en garantie geeft net iets meer grip. Ik heb er in m'n leven in ieder geval paar maal profijt van gehad.
Klopt dat ze de staat van de auto meestal niet weten! Maar voor mij des te meer reden garantie te nemen. Je koopt daarmee toch wel een bepaalde zekerheid. In een half jaar kan heel wat gebeuren, ook bij de zgn betrouwbare merken! Overigens werd bij mij gewoon verteld dat hij niet wist wat de (innerlijke) staat van de auto was. En bij de beurt zijn een aantal zaken vervangen die ik zelf niet had kunnen (voor)zien. Dat geeft mij toch wel iets vertrouwen. Alhoewel ik natuurlijk niet kan zien OF het is vervangen, en wat er vervangen HAD MOETEN worden. Mijn mening over (bewezen) betrouwbare garages heeft overigens betrekking op een andere maar die heeft geen volvo's.
Helemaal risico's uitsluiten kan je inderdaad niet, en je blijft afhankelijk van de handelaar. Maar bovag en garantie geeft net iets meer grip. Ik heb er in m'n leven in ieder geval paar maal profijt van gehad.
V70 - 140pk - 2003
-
- 1st Gear member
Dat is helemaal waar wat je zegt, maar waar heb jij je Volvo dan gekocht?jan weemering schreef:Als je het nog niet wist!!
Tj
- jan weemering
- 4th Gear member
ik heb er 3 een 780 uit belgie bij dhr vermant vandaan, deze heer is een verzamelaar, en een vooraanstaand lid van de bertone club.
ik heb een 960 executive level 1 gekocht bij een auto boer zonder garantie.
deze auto wilde ik gewoon hebben, en heb een leffie gepakt.
en ik heb een S90 executive level 2 uit engeland gehaald.
gekocht voor een leuk bedrag via Ebay, dus ook hier weer een gok genomen.
maar daar was de prijs ook naar.
ik heb ook nog een porsche 911 / 996 maar die durfde ik echt niet zonder garantie te kopen.
ik moet er niet aan denken dat je de straat uit rijdt en de motor loopt in de soep, dan ben je gelijk failliet.
met porsche had ik ook niet zoveel ervaring vandaar die garantie.
met volvo heb ik wat meer ervaring.
ik heb ooit een 960 gekocht bij de jong in rotterdam, die heb ik na 10 maanden weggedaan, daar stond ik 2 x per week mee in de garage.
ik heb een s80 D5 gehad, gekocht bij Niham denhaag, en was pas 3 jaar, en daar ben ik ook een jaar lang mee heen en weer gereden naar den haag omdat er van alles aan mankeerde.
ik kan bijna een boek schrijven over dealers echt waar.
ik heb een 960 executive level 1 gekocht bij een auto boer zonder garantie.
deze auto wilde ik gewoon hebben, en heb een leffie gepakt.
en ik heb een S90 executive level 2 uit engeland gehaald.
gekocht voor een leuk bedrag via Ebay, dus ook hier weer een gok genomen.
maar daar was de prijs ook naar.
ik heb ook nog een porsche 911 / 996 maar die durfde ik echt niet zonder garantie te kopen.
ik moet er niet aan denken dat je de straat uit rijdt en de motor loopt in de soep, dan ben je gelijk failliet.
met porsche had ik ook niet zoveel ervaring vandaar die garantie.
met volvo heb ik wat meer ervaring.
ik heb ooit een 960 gekocht bij de jong in rotterdam, die heb ik na 10 maanden weggedaan, daar stond ik 2 x per week mee in de garage.
ik heb een s80 D5 gehad, gekocht bij Niham denhaag, en was pas 3 jaar, en daar ben ik ook een jaar lang mee heen en weer gereden naar den haag omdat er van alles aan mankeerde.
ik kan bijna een boek schrijven over dealers echt waar.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Met Chrysler is het net zo als met Lexus: eens een Chrysler, altijd een Chrysler 
Je komt er nooit meer vanaf.

Je komt er nooit meer vanaf.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- jan weemering
- 4th Gear member
Nou met lexus weet ik het nog niet zo!!
maar het is in ieder geval een feit dat de auto's in een hoger segment nu eenmaal moeilijker verkoopt.
dit geldt voor de dealer en de particulier.
en het rijdt juist zo lekker een wat duurdere auto.
maar het is in ieder geval een feit dat de auto's in een hoger segment nu eenmaal moeilijker verkoopt.
dit geldt voor de dealer en de particulier.
en het rijdt juist zo lekker een wat duurdere auto.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo V70 R
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo V70 R
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Max
- 7th Gear member
Hoi TJ,
ik heb je een pm gestuurd
ik heb je een pm gestuurd
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
-
- 5th Gear member
Hoi,
Zal weinig toevoegen aan alle reacties, maar ik zou zeker eens in
Belgie of Duitsland kijken, een diesel van 2000 met een relatief lage km stand is daar zonder al te veel moeite te vinden en de rest BPM is na 7 jaar
ook niet veel meer.
De prijzen liggen een stuk lager en die winst stop je bij het verlies van de chrysler.
Zelfde kosten, maar een V70 met weinig km.
http://www.ucl.volvocars.de/
http://www.nl.ucl.volvocars.be/
Groetjes BartV70
Belgie of Duitsland kijken, een diesel van 2000 met een relatief lage km stand is daar zonder al te veel moeite te vinden en de rest BPM is na 7 jaar
ook niet veel meer.
De prijzen liggen een stuk lager en die winst stop je bij het verlies van de chrysler.
Groetjes BartV70
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
-
- 1st Gear member
Zo jij hebt ook een mooi kleurtje Volvo!! gaaf hoor!! maar inderdaad in Duitsland of Belgie is heel wat te vinden voor een leuke prijs en weinig kilometers. Maar hoe zit dat met het invoeren van een auto??bartv70 schreef:Hoi,
ook niet veel meer.
Groetjes BartV70
Tj
- VolvoRob
- 5th Gear member
Over invoeren is op dit forum voldoende te vinden. Probeer de zoek-functie eens zou ik zeggen....
Ter info: heb zelf een Duitse V70, ben DIK tevreden over de auto.
Suc6
Suc6
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
-
- 1st Gear member
Dit heb ik al van Bart gekregen maar nog bedankt voor de tip! maar had het al.VolvoRob schreef:Over invoeren is op dit forum voldoende te vinden. Probeer de zoek-functie eens zou ik zeggen....
Suc6
Tj
-
- 1st Gear member
Hallo,
ik heb ook net een Volvo V70 2.4T (oktober 2002) gehaald uit Duitsland. Het invoeren stelt niets voor. Je zorg dat de Duitse handelaar je een export kenteken bezorgt voor € 240,00 en je bent meteen voor een maand WA verzekerd. Wel gelijk een afspraak maken bij de RDW! De mijne wordt pas einde van deze maand gekeurd.( scheelt een jaar afschrijving BPM) De duitse volvo's zijn over het algemeen beter aangekleed met opties. Mijn volvo was een ex lease auto met 99.000 km op de teller. Historie van de lease maatschappij heb ik meegekregen. Hiervoor betaalde ik €12.500 excl BPM. Volgens berekeningen moet ik nog circa € 3.500 BPM betalen. Tevens laat ik de auto nog vakkundig schoonmaken en ik geef hem nog een grote beurt bij mijn garagist. Voor rond de € 17.000 rij ik een volvo 2.4T oktober 2002 (nw.model). Hiervoor was ik in Nederland minstens € 20,000 kwijt. Tel uit je winst.
ik heb ook net een Volvo V70 2.4T (oktober 2002) gehaald uit Duitsland. Het invoeren stelt niets voor. Je zorg dat de Duitse handelaar je een export kenteken bezorgt voor € 240,00 en je bent meteen voor een maand WA verzekerd. Wel gelijk een afspraak maken bij de RDW! De mijne wordt pas einde van deze maand gekeurd.( scheelt een jaar afschrijving BPM) De duitse volvo's zijn over het algemeen beter aangekleed met opties. Mijn volvo was een ex lease auto met 99.000 km op de teller. Historie van de lease maatschappij heb ik meegekregen. Hiervoor betaalde ik €12.500 excl BPM. Volgens berekeningen moet ik nog circa € 3.500 BPM betalen. Tevens laat ik de auto nog vakkundig schoonmaken en ik geef hem nog een grote beurt bij mijn garagist. Voor rond de € 17.000 rij ik een volvo 2.4T oktober 2002 (nw.model). Hiervoor was ik in Nederland minstens € 20,000 kwijt. Tel uit je winst.
- Oceanracer
- Geartronic member
tairacabbie,
Staar je ook niet blind op (Bovag/dealer)garantie. Tuurlijk, voor je gevoel geeft het meer zekerheid, maar zoals al hierboven staat betaal je deze zekerheid door een hoge(re) aanschafprijs. Verder zijn veel problemen van een V70 bekend. Deze zijn over het algemeen zeer eenvoudig (ook door je zelf) te controleren. En zaken als stroef schakelen, trekken van de auto (vooral naar rechts), trillende voortrein en bladderende verf worden door de dealers afgedaan als "normaal" en worden veelal niet onder garantie verholpen.
Verder zal een voor jou interessante wagen ook voor een ander interessant zijn, dus courant. Kijk daarom eens naar een minder courante uitvoering. Veel km's bijvoorbeeld, schade of minder fraaie kleur of kale uitvoering. Deze is minder makkelijk te verkopen en daardoor is de kans op een ietwat beter bod op de Chrysler groter.
Staar je ook niet blind op (Bovag/dealer)garantie. Tuurlijk, voor je gevoel geeft het meer zekerheid, maar zoals al hierboven staat betaal je deze zekerheid door een hoge(re) aanschafprijs. Verder zijn veel problemen van een V70 bekend. Deze zijn over het algemeen zeer eenvoudig (ook door je zelf) te controleren. En zaken als stroef schakelen, trekken van de auto (vooral naar rechts), trillende voortrein en bladderende verf worden door de dealers afgedaan als "normaal" en worden veelal niet onder garantie verholpen.
Verder zal een voor jou interessante wagen ook voor een ander interessant zijn, dus courant. Kijk daarom eens naar een minder courante uitvoering. Veel km's bijvoorbeeld, schade of minder fraaie kleur of kale uitvoering. Deze is minder makkelijk te verkopen en daardoor is de kans op een ietwat beter bod op de Chrysler groter.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race