rammel maar door....

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
V440
1st Gear member

Hoi

het zijn fijne auto's die 440's phase II, maar niet altijd even stil.
Dus hierbij een nieuw onderwerp waarin ik wil vragen voor oplossingen om nou eens alle rammels en kraakjes aan te pakken.
Dus heb je rammel succesvol verholpen, noteer het hier zodat we uiteindelijk fluisterstille volvo's creeren.

1e van mij: het complete dashboard rammelt vanaf 120 km/h.
oplossing: Onder de twee middelste ventilatieroosters zit een schroef, draai deze eruit en plaats een veerring ertussen...aandraaien en opgelost.
iapyx
2nd Gear member

Mijn dashboard/ruit kraakt wat (ik meen links).
Nog geen oplossing voor gevonden.
Auto: 460 uit ´96
Volvo 460 1.8i uit 1996
Sinds 5 juli 2012 heb ik een SAAB 9-3
V440
1st Gear member

Dashboard gaapt waarschijnlijk links: kijk eens of je daar speling tussen hebt.

Wist er nog één: Bij remmen en achteruitrijden een gebonk onder de auto: ophangrubbers van de achterdemper ingescheurd.
Dus jij houdt van scheuren?..........koop een kalender
irwin480
1st Gear member
Contacteer:

Ik had bij mij 440 altijd nogal last van de plastic kappen bij de b stijl, dit heb ik op kunnen lossen door de rubbers en die kappen an mekaar vast te kitten. was een stuk minder daarna.
Het ergste Kraakje/rammeltje wat ik heb gehaad was de aansluiting van de hoedenplank op het deel waar hij op rust (ook van kunstof) heb hier wat tape over heen gedaan en weg was het. Nu moet ik wel zeggen, ik heb eene enorme zwak voor de gehele 400 serie, ik heb ze dan ook alledrie gehad in de turbo versie, maar het kraken van het interieur was toch wel de reden om bijv, mijn 480 weg te doen.
Er is gewoon niets beters, of ben ik nou naief.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”