infocenter - infocentre - boordcomputer

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
pavlov
Starter

Hoi!

Ik heb een Volvo 440 turbo automaat uit 1990. Helemaal blij mee (het is al mijn tweede Volvo 440), maar..... het infocenter doet het nu bijna niet meer.

Eerst deed af en toe de kilometerteller het nog, nu werkt die ook niet meer. Mijn vaste monteur heeft het ding al eens verwijderd en laten repareren, maar echt geholpen heeft het niet. Ook een tweede reparatie maakte de situatie alleen maar slechter (nu reageert het ding ook slecht op de schakelaar, of helemaal niet). Nu vrees ik dat de auto bij de volgende keuring problemen krijgt oftewel afgekeurd wordt en dat zou zo zonde zijn.

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die of het ding echt kan repareren of een goede tweedehands in de aanbieding heeft. Natuurlijk kan ik naar een autosloop gaan, maar die garanderen niet dat het ding het doet. Dat helpt dus niet echt, omdat ik niet handig genoeg ben om e.e.a. te testen, laat staan in te bouwen.

Weten jullie iemand die mij kan helpen?

Gr.

Paul
V440
1st Gear member

Hoi

Als je op marktplaats zoekt bij volvo onderdelen in de regio Heerlen, daar zit er één die heeft bijna alles van de v440. Wie weet heeft hij iets liggen
Dus jij houdt van scheuren?..........koop een kalender
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”