Hoe kan dit, zijn ze bij volvo sneller met het in elkaar knutselen van een volvo dan het fabriceren van roofrails!!?!?!?!
NOGMAALS HOE KAN DIT! :roll:
Verder erg tevreden met mijn Volvo V50

Ik was van de week bij de dealer i.v.m. mijn te bestellen V50, maar volgens hem kon ik vanaf heden gewoon de zilveren roofrails bijbestellen. Ik meen dat hij het over week 35 had, dus ze zouden nu besteld moeten kunnen worden.bart simpson schreef:Die zilveren roofails staan al maanden in backorder, ligt dus eerder aan Volvo AB dan aan de verdeler,
je kunt ze momenteel niet eens af fabriek orderen
normale Volvokopers zijn afhankelijk van wat (al dan niet leeghoofdige) Volvo collega´s uit Gent de dealers hier melden, zeggen die dat het backorder is is het backorder, af fabriek is het iig niet te leveren voor Nederlandkennethbril schreef:Beepke werk jij niet bij volvo Gent ? En Luckyguus, bij ons op de parking staan er ook zo'n honderden volvo' s voor Japan en Australië klaar en allemaal met alu roofrails . Vind dit toch raar hoor . Ik denk dat je een lamstraal van een dealer hebt die zo af en toe nogal is iets vergeet . Gewoon is binnestappen met een vies gezicht , zeggen dat je op vakantie gaat , dat je er een skibak wil opzetten en dat die ROOFRAILS er moeten opstaan . Als het dan toch op je bestelbon staat en dat je er zeker van bent dat volvo dit vergeten is in de fabriek ( Wat ik al straf zou vinden) dan kan je echt wel wat druk uitoefenen. Wedden dat je roofrails er binnen de week zijn ? Denk gewoon dat jouw dealer niet erg zijn best doet en dit schaad ,spijtig genoeg , de naam van Volvo
Ik begrijp dat zilveren roofrails zondermeer niet voor 10 oktober verwacht mogen gaan worden daar ze nog steeds in backorder staan, en dat vind ik nu weer erg raar, zeker als ze in Belgie wel gewoon beschikbaar zijn, dat is aan een klant in Nederland dan ook niet echt uit te leggen.BeePke schreef:1. @kenneth: affirmatief
2. Prioriteit kan inderdaad gegeven worden aan overseas, het kost nu éénmaal minder om een stuk na te leveren naar Nederland, dan naar vb Austalië.
3. Die leeghoofdige Volvo-collega's ken ik alvast niet, beetje grof eigenlijk dat je dat zo stelt. Ieder doet hier zijn best en soms zijn we helaas afhankelijk van onze Zweedse collega's, maar wie mag het allemaal gaan uitleggen, inderdaad de Belgen, dan is het héééél stil in Zweden. So, don't shoot at the pianist! Btw, van een niet-leeghoofd heb ik vernomen dat de leveringen normaal binnenkomen, dus vind ik het raar dat onze Nederlandse forummers wagens zonder alu-rails krijgen...?
kennethbril schreef:Negen van de tien is je verdeler dit vergeten . Staat het op je je bestelformulier ?In Gent word alles ingegeven in de computer wat je hebt besteld . Als er geen roofrails bijstaan of als de originele zwarte rails zijn doorgestreept en je verdeler vergeet er zilveren roofrails bij te zetten dan heb je er geen . Zal zo wel gebeurd zijn
kennethbril schreef:Ik denk dat je een lamstraal van een dealer hebt die zo af en toe nogal is iets vergeet . Gewoon is binnestappen met een vies gezicht , zeggen dat je op vakantie gaat , dat je er een skibak wil opzetten en dat die ROOFRAILS er moeten opstaan . Als het dan toch op je bestelbon staat en dat je er zeker van bent dat volvo dit vergeten is in de fabriek ( Wat ik al straf zou vinden) dan kan je echt wel wat druk uitoefenen. Wedden dat je roofrails er binnen de week zijn ? Denk gewoon dat jouw dealer niet erg zijn best doet en dit schaad ,spijtig genoeg , de naam van Volvo