Ik heb vanaf het begin al problemen met mijn HU 1205.
Eerst waarchijnlijk een bekraste CD , want het rondje bleef maar lopen.
Nu heb ik een nieuwe cd en als ik de route heb ingevoerd geeft ie
na 5 seconden:
gps positie ligt buiten bereik van de cd
Ook is het opvallend dat ie wel aankomst bereikt aangeeft met de stem en op het scherm , maar dan zo'n 200 meter te vroeg.
Wat kan ik hier zelf nog aan doen?
Alvast bedankt
hu1205 problemen
- trompetje
- 5th Gear member
- Contacteer:
Hij geeft "aankomst bereikt", op het moment dat je geen afslagen o.i.d. meer te nemen hebt: Op mijn vakantie in de pyreneeen gaf hij al de beroemde (D) op zo'n zeven kilometer voor "mijn" camping. Je kon nergens anders heen dan de weg volgen het dal door........
Als het goed is, moet ie zichzelf "ijken" als kaart en GPS niet overeenkomen, dacht ik? dus gewoon een eind rondrijden met dat ding aan? Er is wel GPS ontvangst? geeft ie dan een zinnige lokatie?
Als het goed is, moet ie zichzelf "ijken" als kaart en GPS niet overeenkomen, dacht ik? dus gewoon een eind rondrijden met dat ding aan? Er is wel GPS ontvangst? geeft ie dan een zinnige lokatie?
Groet, Rik.
Volvo V40 2.0 LPi ---> Volvo V70 D5 (120 kW) ----> Volvo V50 2.0D Momentum!
Renault Grand Espace ";Initiale";........
mijn andere hobby: Trompetjes!
Volvo V40 2.0 LPi ---> Volvo V70 D5 (120 kW) ----> Volvo V50 2.0D Momentum!
Renault Grand Espace ";Initiale";........
mijn andere hobby: Trompetjes!
- Oceanracer
- Geartronic member
De ene HU1205 is de andere trouwens niet.
Zo gaf mijn vorige toestel ook altijd aan, aan welke kant de van de weg de bestemming lag (links of rechts). Mijn huidige toestel doet dit (helaas) weer niet.
Zelf heb ik bij beide toestellen nog nooit een foutmelding gekregen over een GPS positie.
Zo gaf mijn vorige toestel ook altijd aan, aan welke kant de van de weg de bestemming lag (links of rechts). Mijn huidige toestel doet dit (helaas) weer niet.
Zelf heb ik bij beide toestellen nog nooit een foutmelding gekregen over een GPS positie.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race