
In principe heb ik een 960 2.0 turbo op LPG gekocht van ´91, moet nog gekeurd worden. Motor is nieuwer met zo´n 120.000 km. De airco zit zonder gas en als hij aanstaat, lijkt het of de hele motor staat te schudden.
De eigenaar vertelde dat er ´oud gas´ in moest, omdat de vulnippels schroefdraad hebben en de nieuwe met een soort bajonet aansluiting op het airco vul apparaat worden aangesloten. Er zou anders een omvorm setje op moeten dat zo´n 250 euro kost. Kan dat?
Verder rijdt hij goed op gas, maar niet veel power; pas als je hem op zijn staart trapt begint hij boven de 4000 toeren te leven. Wel is hij erg weinig gebruikt; misschien afstelling, bougies.ed.?
Het el. schuifdak werkt niet. Knopje voelt een beetje "slap" aan, of andere oorzaak?
Leren bekleding: bestuurdersstoel is aan nieuw zitvalk toe en een paar scheurtjes in de rug. Achterin een paar krassen, die mgelijk met verf te verhelpen zijn. Benieuwd wat zoiets in NL of Belgie kost...
Tenslotte: hij heeft een electrische overdrive. Ik heb gepropeerd te schakelen zonder koppeling en dat gaat net als een automaat, maar er werd gezegd dat je beter de koppeling kan gebruiken. Of is dat niet nodig?