Brandlucht airco V40 - mod 2002
-
- Starter
Hallo, werd zojuist geconfronteerd met een brandlucht en een rookontwikkeling vanuit de ventilatieroosters. De handbediende airco heb ik daarna uitgezet. Iemand die dit ook al heeft meegemaakt of iemand die weet waar dit aan kan liggen ?
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Gezien de buitentemperatuur denk ik dat er iets behoorlijk warm geworden is. Je rijdt S40/V50 en die zijn nog jong, ik denk zelfs dat je nog wel onder fabrieksgarantie zit. Bij de dealer neerzetten en dat die het maar oplossen.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Nog es goed gelezen, topic stond in verkeerde draadje :?
Gaarne goed opletten waar je een posting neerzet. Fabrieksgarantie zal inmiddels wel weg zijn....
Gaarne goed opletten waar je een posting neerzet. Fabrieksgarantie zal inmiddels wel weg zijn....
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
-
- 4th Gear member
Dit modeljaar heeft een terugroepactie gehad om een extra draadje aan te sluiten. Had iets met oververhitting en electronica te maken.
MAYBE is de jouwe niet gemodificeerd. Ik zou dit dus inderdaad bij de dealer navragen. Bij mij is er toenertijd ergens een kabelboompje tussen gezet of vervangen.
MAYBE is de jouwe niet gemodificeerd. Ik zou dit dus inderdaad bij de dealer navragen. Bij mij is er toenertijd ergens een kabelboompje tussen gezet of vervangen.