Ik begreep van de dealer dat aanstaande vrijdag mijn nieuwe Volvo binnenkomt
Wat is het geworden:
Volvo D5
Edition II
Titanium Grey Pearl
Bekleding: Kleur 5DE4 (beige)
Verlaagd sportchassis
Plus Line (Bi-Xenon, verwarmbare sportstoelen en alarm)
Dakspoiler in exterieurkleur
MY02 V70 Cross Country 2.4T AWD | Sapphire Black Metallic | Leder Grey | Mobility line | Afneembare trekhaak MY08 V50 Edition 2 | Chameleon Blue | Leder Quartz/Off Black | Afneembare trekhaak
hmm niet gek Jules. Ben erg benieuwd hoe je de D5 gaat bevallen.
staat ook op mijn verlanglijst.....
Zijn er hier overigens nog andere V50/S40 rijders die uit ervaring kunnen meepraten over het verschil tussen de 2.0D en de D5? hoe de automaat bevalt, het verbruik zich verhoudt etc? Ben benieuwd naar de praktijk, een proefritje zegt daarover niet zoveel. Overigens zie ik nog steeds de handbak niet op de Volvosite als D5...
D5 is voornamelijk krachtiger denk ik. Ik denk heb gereden in de S40 2.4I en T5 en de T5 lokt uit om hard te rijden terwijl de 2.4I dat niet doet maar 't wel kan (heb ik ook gedaan).
MY02 V70 Cross Country 2.4T AWD | Sapphire Black Metallic | Leder Grey | Mobility line | Afneembare trekhaak MY08 V50 Edition 2 | Chameleon Blue | Leder Quartz/Off Black | Afneembare trekhaak
Nee geen sportkit. De D5 heeft al meegespoten bumpers en dorpels en in combinatie met een sportchassis vind ik dit mooi.
Tja nog een nachtje slapen en dan komt de auto bij de dealer binnen, maar ik kan hem volgende week pas ophalen :-x, ze hadden het erover dat dakspoiler nog gemonteerd moest worden? Ik ga wel ff kijken morgen.
prachtige wagen !!! Zie nu ook de dubbele uitlaat voor het eerst. Ziet er vet uit. Mooie kleur ook. Zoals jullie hebben kunnen lezen, wacht ik momenteel op een zwarte D5. Als ik dan jouw foto's zie, kan ik eigenlijk niet meer wachten. Heel veel plezier ermee en laat eens horen hoe hij bevalt !?!