Schade parkeerplaats supermarkt

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
glitz
3rd Gear member

Nou vandaag was het weer zover.....ik kom terug van het boodschappen doen en op 10 meter afstand zie ik een dame ( met een niet nadergenoemd tokkie outfit ) zo de deur tegen mijn deur aanketsen. Ik natuurlijk meteen in looppas naar mijn auto en keek naar de belachelijk diepe kras in mijn deur...geen deukje maar echt een kras. Terwijl ik verbrouwereerd kijk naar de deur gaat de dame in kwestie ervandoor. Ik heb meteen mijn boodschappen in de auto gegooid en erachteraan...ja want ik heb het kenteken in de hectiek niet genoteerd. Maar ik werd op de P-plaats opgehouden door een andere dame die niet kon inparkeren....nou jullie begrijpen het wel dat ik ondertussen aan het koken was en tot overmaat van ramp de schademaakster niet heb kunnen achterhalen.
Jezus wat ben ik er ziek van, dit is nl. de 3e keer al dat ik schades heb van derden en mijn oh zo geliefde bolide wordt er niet mooier op om telkens met de lakstift in de weer te gaan.
Maarja, ik heb zodra ik thuiskwam heb ik gered wat er te redden was en ben voor de zoveelste keer gaan zitten met mijn lakstiftje....
Kijk een ongelukje met de deuren kan beuren maar handel het netjes af...die tokkie die mijn deur heeft verziekt moet het echt gemerkt hebben.
Ik ben er ziek van...maar het lucht op om het ff te tikken...
Gegroet!
eXite
4th Gear member

Mensen hebben over het algemeen zo weinig respect voor andermans bezittingen. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik mijn auto altijd strategisch parkeer overal waar ik kom, zodat de kans op schade door derden zo klein mogelijk is...
Volvo S40 1.6D MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

Als ik mijn auto ergens parkeer waar weinig ruimte is maak ik altijd snel een foto met mijn telefoon. 1 Seconde werk, scheeld me misschien wel veel centen.

Voor mezelf, als ik weinig ruimte heb om uit te stappen dan houd ik altijd mijn hand aan het midden van de portier dus als de deur ergens tegen aan komt is dan zit mijn hand er eerst nog tussen.
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
M'n eerste Volvo
4th Gear member

Als ik in een parkeergarage naar een plekje zoek, zegt mijn vrouw altijd, dat ik daar zo lang over doe. Ik leg dan steeds weer uit, dat ik een plekje zoek naast een erg jonge auto, niet naast een afgetrapte tokkiebak. Dat geeft mij in ieder geval enigzins een veilig gevoel.
Maar het geeft geen garanties.... als ik kijk naar de deuren van mijn eigen auto dan is de vorige eigenaar er gedurende zijn leaseperiode ook niet erg zuinig mee omgesprongen.
Ron

S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P

Wat rijdt dat lekkerrrrrrrrrrrr......!!!
M'n eerste Volvo
4th Gear member

Oh ennuh Glitz, balen ! Ik ken het gevoel, wat je probeert te verwoorden.

Wat zou je overigens hebben gedaan als je deze tokkiemevrouw wel had ingehaald ?
Ron

S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P

Wat rijdt dat lekkerrrrrrrrrrrr......!!!
jochemsmolders
1st Gear member

Ik doe hetzelfde met mijn telefoon. Als mensen links en rechts op de parkeervakscheiding staan wordt het parkeervak daar tussenin natuurlijk een stuk krapper. Die krappe vakken zijn alleen vaak de enige vakken die nog vrij zijn. Als ik mijn auto er dan inzet maak ik even een foto van het nummerbord van de auto links en rechts.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”