Volvo frigo/koel box

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Christophe
2nd Gear member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01.02.2005 - 16:34
Locatie: GENT
Contacteer:

Hello

Mijn vader (XC70) en ik (V70) hebben beide zo'n 12V stopcontact in de koffer.

We zouden graag een frigo/koel box willen aansluiten in de koffer. Maar tegelijkertijd willen we ook die box delen zodat beide wagens het kunnen gebruiken wanneer nodig.

Bestaat er zoiets als een 'Volvo' frigo/koel box?

Het enige wat ik gevonden heb op de Volvo website is de geintegreerde frigobox
Afbeelding
...maar dit willen we liever niet aangezien we het in beide wagens willen gebruiken.

Groeten, Christophe
Volvo V70 D5 2003
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17725
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

In het accessoireboekje staat een losse koelbox, die aangesloten kan worden op 12v en los meegenomen kan worden:

http://acctest.semcon.se/nl-NL/X40/comf ... 210674.htm
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Gebruikersavatar
Christophe
2nd Gear member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01.02.2005 - 16:34
Locatie: GENT
Contacteer:

Oh had ik niet gezien. Zal na mijn werk eens naar de dealer rijden. Heb die pagina afgedrukt. 'T is te hopen dat het Volvo logotje op de frigobox zit 8)

Thanks
Volvo V70 D5 2003
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17725
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

Maar schrik niet van de prijs!
375,- euro volgens de lijst van mei 2004!
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Gebruikersavatar
davidoff
2nd Gear member
Berichten: 94
Lid geworden op: 16.01.2005 - 20:47

375 euro!!!
hoppah dat is wel een mooie hoofdprijs, is een koelbox van halfords geen optie dan? is wel leuk natuurlijk, een originele maar ik kijk nu bijvoorbeeld op de site van de halfords en daar hebben ze er 2, 1 van 22 liter voor 40 euro en een van 45 liter die ook warm kan houden voor 105 euro.
het is natuurlijk maar net de vraag hoeveel je er voor over hebt.

groetjes
Toch een mooi stukje Zweedse degelijkheid van Hollandse bodem.
Gebruikersavatar
Christophe
2nd Gear member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01.02.2005 - 16:34
Locatie: GENT
Contacteer:

Heb zopas eens gekeken, heb die 2 koelboxen gezien. Stukken goedkoper...

Ik besef dat het niet weining is maar aangezien we het met 2 betalen is het al de helft minder. Origineel is leuker :D ...maar ja heb zopas gelezen dat er maar 18L volumeinhoud bij die Volvo koelbox is. Hmm ik zal eens kijken of ik eentje kan bekijken in het echt en dan pas zal ik beslissen.
Volvo V70 D5 2003
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4558
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

en dan kan je er altijd zelf nog een volvo-logootje opplakken (doet volvo zelf ook....)
Gebruikersavatar
davidoff
2nd Gear member
Berichten: 94
Lid geworden op: 16.01.2005 - 20:47

ja dat klopt jah, dat kun je altijd zelf nog doen, maar net wat je zegt, als je het met zijn 2-en betaald scheelt het aanzienlijk. maar ff in het echt bekijken en je komt er achter (degelijkheid e.d). als ik er zelf 1 zou kopen zou ik er namelijk niet gauw 375 euro voor neerleggen, dat vind ik dan weer iets te veel van het goede.
vind het ook altijd leuker om originele dingen te hebben natuurlijk.

succes ermee.

p.s. als volvo de koelboxen net zo degelijk maakt als de auto's zul je er jaaaren plezier van hebben haha.
Toch een mooi stukje Zweedse degelijkheid van Hollandse bodem.
Gebruikersavatar
Christophe
2nd Gear member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01.02.2005 - 16:34
Locatie: GENT
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:Maar schrik niet van de prijs!
375,- euro volgens de lijst van mei 2004!
Hoi. Ik kom juist van de dealer en uiteindelijk is het wel goedkoper dan 375. Ik heb prijzen en stuknummers. Weet wel niet of het incl or excl btw is :s... Vermoedelijk excl btw.

Voor de koelbox is het
126,17 (part nr 9184606)
Voor de bevestigingskit is het
40,33 (part nr 30664136)

Ze hadden er 2 in stock. Het is exact dezelfde als op de foto van de link die battlecruiser gepost heeft (http://acctest.semcon.se/nl-NL/X40/comf ... 210674.htm), wel zonder transformator aangezien ik het niet nodig heb. Ik heb het nog niet gekocht. Zal er eerst eens met mijn vader over praten en morgen gaan halen eheh

Groeten
Christophe
Volvo V70 D5 2003
Gebruikersavatar
davidoff
2nd Gear member
Berichten: 94
Lid geworden op: 16.01.2005 - 20:47

167, nou dan vind ik het nog meevallen jah (als je het door de helft doet).
nou veel plezier ervan, mocht het doorgaan.
Toch een mooi stukje Zweedse degelijkheid van Hollandse bodem.
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17725
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

Vreemd, dan moeten ze de prijs drastisch verlaagd hebben. Deden ze dat maar met méér dingetjes!
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”