HU-101 vervangen door HU-801 mogelijk?

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
very-old-timer
Starter

Hallo,
In mijn S80 zit nu een HU-101 en ik wil die gaan vervangen door een in mijn bezit zijnde HU-801. Nu zit op de achterzijde van de HU-1- twee stekkers (groen en grijs) en op de HU-801 is dat slechts alleen een groene stekker.
Is het mogelijk om de DIN aansluitingen op de HU-801 te verbinden met de aansluitingen van de grijze stekker die nu aan de HU-101 zit?

Of zijn er andere mogelijkheden?

Ik ben eigenlijk een leek, maar zou graag die HU-801 gaan gebruiken omdat daar wel CD's mee kunnen worden afgespeeld.

Wie kan mij (in de taal van een 8-jarige) helpen :-)

alvast bedankt.
cammaro
2nd Gear member

Zelf weet ik er ook niet zoveel van, maar voor een hu 801 moet je een versterker gebruiken anders komt er geen geluid uit je speakers en misschien moet je de standaard speakers ook vervangen! Als het je om de cd gaat kun je beter een hu 601 of een wisselaar kopen!

pascal
volvo c70 saffron pearl
2.3 t5 lekker roffelen
Rogier64
5th Gear member