Hallo,
Ik heb een vraagje, wij hebben een volvo 440 1.7 van 1991, en de verwarming doet het niet.
de blower wel, we krijgen alleen geen warme lucht.
overigens is de auto van binnen ook nogal vochtig, nou ja zeg maar nat.
en met de koelvloeistof gaat het ook harder dan de bedoeling is (1x per maand bijvullen)
zijn dit nu 2 losstaande problemen, of heeft het met elkaar te maken?
en is het voor een leek zoals mij wel zelf te maken? (niet echt verstand van auto's, maar wel 2 rechter (-technische) handjes)
en daarbij, aangezien de auto maar een paar honderd euro gekost heeft, is het dan wel de moeite om het te doen (ook qua geld)
alvast bedankt.
groetjes cindy
verwarming
- Ron440Fleet
- 2nd Gear member
Lekke slang ???
waterpomp kaduuk ( 60 euro )
Aansluitingen verwarmingsslangen controleren cq nalopen.
succes cindy.
waterpomp kaduuk ( 60 euro )
Aansluitingen verwarmingsslangen controleren cq nalopen.
succes cindy.
- seb8iaan
- 3rd Gear member
aangezien de 440/460 wel redelijk wat gemeen hebben met de 480, denk ik dat je wel wat hebt aan mijn 480-verwarming topic
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=17264
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=17264
-
- 1st Gear member
Hoi
Je kachelradiateur is lek. Heb ik ook gehad. Vloer is nat aan beide zijden.
Bij de dealer een dikke 700 euro. Losse verkoop origineel Volvo een 120 euro. Het is veel werk, maar te doen. TIP: koop je eerst een Haynes manual van de 440. Dat spaart een hoop elende. Kost een 30 euro. Alles bij elkaar nog altijd veel minder dan laten doen.
Je kachelradiateur is lek. Heb ik ook gehad. Vloer is nat aan beide zijden.
Bij de dealer een dikke 700 euro. Losse verkoop origineel Volvo een 120 euro. Het is veel werk, maar te doen. TIP: koop je eerst een Haynes manual van de 440. Dat spaart een hoop elende. Kost een 30 euro. Alles bij elkaar nog altijd veel minder dan laten doen.
Dus jij houdt van scheuren?..........koop een kalender