Ik wil wat draden wegwerken.
Daarvoor wil ik het paneel onder het stuur en de middenconsole losmaken. (V50 - voorlaatste modeljaar) Ik heb wel inbouwschema's van Volvo, maar daar vind ik het verwijderen van het paneel onder het stuur niet. En alleen het verwijderen van een middenconsole van het nieuwste type.
Verder wil ik vragen welke schroeven los moeten om de middenconsole te verwijderen:
- in de armsteun
- onder het paneeltje van de 12 volt stopcontact
- tegen het middenschot?
- en moet er ook iets los onder het bakje waarin de aux aansluiting zit? (hoe maak je dit bakje los?)
Alvast bedankt voor jullie tips!
Panelen verwijderen
- Jannock
- 2nd Gear member
... instruties voor het paneel onder het stuur heb ik inmiddels gevonden bij de Engelstalige inbouwinstructies....
Nu nog de demontage van de middenconsole (om precies te zijn het gedeelte met de armsteun en bekerhouder en dus niet het gedeelte waar de knoppen voor radio en verwarming op zitten).
Nu nog de demontage van de middenconsole (om precies te zijn het gedeelte met de armsteun en bekerhouder en dus niet het gedeelte waar de knoppen voor radio en verwarming op zitten).
- lancer
- 6th Gear member
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... code=nl-NL
Is MY08, maar het zou zo maar kunnen zijn dat de schroeven nog steeds op dezelfde plaats zitten
Is MY08, maar het zou zo maar kunnen zijn dat de schroeven nog steeds op dezelfde plaats zitten
- Jannock
- 2nd Gear member
....bedankt, maar de link had ik ook al gevonden. Maar op details lijken er toch verschillen. Zo zit er niet echt een afdekplaatje in de armsteun. Vandaar dat ik een afbeelding of tips van het vorige model zoek. Of anders even bij de garage vragen....lancer schreef: Is MY08, maar het zou zo maar kunnen zijn dat de schroeven nog steeds op dezelfde plaats zitten