[s]Hoi,
onlangs ben ik bij een erkend aicro specialist langs geweest om mijn airco bij te laten vullen. Eerst gechecked hoe koud deze werd. Volgens de temp meter kwam hij tot 13 graden, bij een goed werkende airco moet dit 7 graden zijn??
Bij nadere inspectie van de radiateur bleken de lamellen onderaan verrot te zijn, om deze te laten vervangen moet uiteraard alles er uit maar ik vraag mij af is er ook een goedkopere oplossing 450 euro is een aardige prijs.
Alvst bedankt voor je antwoord!
Rene
airco
- DeNNiS_
- 4th Gear member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 25.08.2006 - 23:30
- Locatie: Zeeuws-vlaanderen
als de radiateur (condensor) beschadigd is gaat hij idd minder koelen
en mijn airco is ca 9 graden op zijn koudst en 13 graden is ook niet slecht opzich
maar goed een condensor is niet goedkoop net als al het airco materiaal
en mijn airco is ca 9 graden op zijn koudst en 13 graden is ook niet slecht opzich
maar goed een condensor is niet goedkoop net als al het airco materiaal
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
- C 30 T5
- 4th Gear member
- Berichten: 808
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 23:41
De terug koeltemperatuur is van veel factoren afhankelijk, maar 13 graden is op zich niet erg slecht. Ik zou de installatie laten afvullen met het juiste gewicht koudemiddel en kijken hoe ie het doet als het warmer wordt. Dit kan wel tot mrt 2008 duren.wordt het dan niet koud genoeg kun je het alsnog vernieuwen. Enkele lamellen onderaan kunnen gemist worden het is hier in Nederland ( nog ) nooit extreem warm.