Zwarte klep armleuning achter
- hvdmountain
- 4th Gear member
Kortgeleden zag ik ergens op internet een plaatje van de armleuning in de achterbank van een s70 met 'bovenop' (in ingeklapte toestand, voorkant wanneer hij uitgeklapt is) een zwarte kap. Dit heb ik tot op heden bij geen enkele andere s70 gezien. Helaas kan ik het plaatje nergens meer vinden. Maar weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
- joost_sipkes
- 2nd Gear member
Kan je het plaatje tevoorschijn halen??
Ik heb namelijk gewoon een plaatje die het skiluik nog afdicht terwijl mijn armsteun naar beneden is. Die bedoel je toch niet?
Ik heb namelijk gewoon een plaatje die het skiluik nog afdicht terwijl mijn armsteun naar beneden is. Die bedoel je toch niet?
460 2.0l
S70 2.5 europa 1998
S80 2.4 170PK 2002 Automaat G3
S70 2.5 europa 1998
S80 2.4 170PK 2002 Automaat G3
- hvdmountain
- 4th Gear member
@joost_sipkes: zoals ik al schreef kan ik het plaatje nergens meer vinden. Het is niet het afdekplaatje van het skiluik. Het was echt een stukje kunstof in de armleuning zelf. De foto liet helaas alleen niet zien wat het exact was...
@wolff: kinderzitjes zijn geïntegreerd in de zittingen links en rechts van de armleuning. Dus niet in de armleuning
---------------------------------------------------------------------------------------
Zelf dacht ik dat het misschien wel een bekerhouder o.i.d. zou kunnen zijn. Maar is dit ooit geleverd??
@wolff: kinderzitjes zijn geïntegreerd in de zittingen links en rechts van de armleuning. Dus niet in de armleuning
---------------------------------------------------------------------------------------
Zelf dacht ik dat het misschien wel een bekerhouder o.i.d. zou kunnen zijn. Maar is dit ooit geleverd??
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
-
- 2nd Gear member
Is het niet dit wat je bedoeld?
Het zit alleen niet in de armsteun zelf.
Pagina 2.15
[url]http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X70.pdf
Het zit alleen niet in de armsteun zelf.
Pagina 2.15
[url]http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/pdf/X70.pdf