kabels naar achteren trekken

En een DAFje 33 of 44 mag hier ook wel langskomen
Plaats reactie
Matthijs1975
Starter

Hoi,

Ik zal me eerst eens even voorstellen! Ik ben Matthijs, ben 32 jaar jong en woon in Deventer. Ik ben sinds afgelopen Zaterdag de gelukkige eigenaar van een Volvo 340 GL uit 1989.

Ik ben van plan een set speakers in te bouwen achter in mijn Volvo. Er zit daar nog niets en ik vroeg mij af of er een makkelijke manier is om dit voor elkaar te krijgen? (ik doel dan op het krijgen van bekabeling van de radio, naar de hoedeplank of zo).

alvast bedankt!

(en ja, ik ben al lid van het 300 forum)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo 340 powerrrrrrrrrrrr
CompucorOldambt
Starter

Matthijs1975 schreef:Hoi,

Ik zal me eerst eens even voorstellen! Ik ben Matthijs, ben 32 jaar jong en woon in Deventer. Ik ben sinds afgelopen Zaterdag de gelukkige eigenaar van een Volvo 340 GL uit 1989.

Ik ben van plan een set speakers in te bouwen achter in mijn Volvo. Er zit daar nog niets en ik vroeg mij af of er een makkelijke manier is om dit voor elkaar te krijgen? (ik doel dan op het krijgen van bekabeling van de radio, naar de hoedeplank of zo).

alvast bedankt!

(en ja, ik ben al lid van het 300 forum)
Is niet heel moeilijk; je kunt de kabels via 3 wegen legen, nl. links van de bestuurder onder de vloerbekleding, in het midden bij de cardantunnel onder de vloerbekleding en rechts van de passagier onder de vloerbekleding.
De vloerbekleding zit òf met schroeven vast, òf met drukknopen.

Suc7
Plaats reactie

Terug naar “De 66 - 340 - 360 series”