V40 1998 diesel

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
joa
Starter

Hallo, nieuw op forum

wij hebben een v40 van 1998
vanaf deze aangekocht te hebben , (nieuw) zijn er reeds een resem aan problemen aan geweest.
abs, electronika, cylinderkop, kachelradiator, ophanging, en dit op 180000 km!
aan wat (na dit opgelost te hebben) mogen wij ons nog verwachten of is het aangeraden een andere wagen te zoeken en deze te verkopen nu hij nog enige waarde heeft
de cylinderkop en nokkenas en distributie zijn nieuw, dit weekend de kachelradiator uitgebouwd en 1tje besteld(volledig lek)wss een voortkomend probleem uit defecte kop , heb geen zin om binnen x aantal kilometers terug voor kosten te komen staan.

bedankt voor de bijdrage,
Joa
DeNNiS_
4th Gear member

een auto van de maandag?
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
joa
Starter

Hoop voor alle andere zelfde type rijders van wel,
echt, er zijn al veel kosten aan geweest,
is niet zo leuk meer, mijn vrouw heeft hem nodig voor haar werk dus je begrijpt...
ik heb al gehoord dat de v70 diesels erg betrouwbaar zijn en hier in belgie zijn deze al redelijk van prijs 2dehands, wegens verbouwingen niet echt het budget om een nieuwe aan te schaffen, hiervoor heeft de familie altijd met volvo gereden, en nooit zulke problemen gekend, dit was ook reden van aankoop.
tot later,
Joa
DeNNiS_
4th Gear member

ik heb een fase 2 diesel tot nu toe geen problemen bijna 30dkm verder km stand 280
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”