R_t_W schreef:
Alleen ik had nog een vraagje ik zat er zelf ook over na te denken om nieuwe tweeters te plaatsen in de A-stijl. Mijn vraag is welke maat heb je gekozen zodat ze net nog in de orginele plek kunnen? Plus was het nog lastig om de A-stijl te verwijderen en de nieuwe tweeters te plaatsen?
Thanks,
De tweeters passen er net niet helemaal in, zijkantje bij ruit staat ca 2 mm open. Dit heb ik opgelost door daar zwarte speakerstof tussen te doen en valt dit weg tegen het zwart van de zijkant van de ruit
Tweeters A stijl, comboset (
www.dls.se) UP5 (site ligt er kennelijk uit want nu doet hij het niet, anders ff google op dls up5) Het zijn wel grote tweeters.
Heb wel het binnenwerk van het kapje moeten verwijderen en vastgekit. Voorkant van de tweeter kan er niet af, dus die is gebleven.
A stijlen verwijderen valt wel mee, makkelijkste is om eers het gedeelte bij het dak los te trekken, deze klikken vast. Die bij de A stijl zij dezelfde dopjes die ook bij de deurpanelen zit . Schuiven gaat daar het makkelijkste. (dopjes doen iets van € 1,- bij de dealer)
Dacht dat je naar boven moest schuiven, maar 100% ben ik er niet meer van.
Mocht het niet lukken met de originele plek, heb ook een keer gezien dat ze bij auto met el spiegels afdekkapjes van de handbediende hadden genomen en ze daarin weggewerkt, stond ook netjes.
Succes