Hij zou ingeruild worden op een V70 van 2007 (niet helemaal nieuw).
Inruilprijs: €25000,-.

Volgens mij, waardeloos.
Is dat zo? op iedere auto die je na een jaar inruilt verlies je zomaar 30%, waarom ruil je hem dan al zo snel weer in? (ik ken wel een paar merken die na 1 jaar al richting de 50% gaan)IkeV70 schreef:Waardevastheid is een van de aspecten van Volvo's die nog wel eens overschat worden.
Nee, dat is puur op gevoel.BlackSapphire schreef: @ Ben: Ik betwijfel of de leaseprijs hoger zou hebben gelegen. Kun je dat aantonen?
Ik heb de 2.4i met 170 pk. Parkassist zit er nu ook op.bart simpson schreef:Vlak ook niet uit dat je nu een rijker gespecificeerde V50 2.4 Edition II rijklaar al onder de € 39.000,-- hebt, dan heb je o.a. leer en parkassist std.
Dat is natuurlijk niet zo, de BPM is op een 2.4i Momentum een mille of 10, na 1 jaar zou € 37.000,-- --/-- € 10.000,-- aan BPM € 27.000,-- op gaan leveren zonder de feitelijk afschrijving daar nog bij te hebben gecalculeerd.Thuurc schreef:Let erop dat natuurlijk de bpm er in een keer vanaf gaat in je afschrijving. Dat wordt nog wel eens over het hoofd gezien, maar dat bedrag heeft natuurlijk niks maar dan ook niks met de echte waarde van je auto te maken.