Als ik op de meeste foto's kijk dan zit er op elke auto een afwerkings strip op de bumper.
Bij mijne zit er aan de boven kant ,geen afwerkings strip sierstrip maar gewoon de kleur van de bumper.
Is dit normaal en hebben misschien sommige types geen sierstrip op de bumper(zwart) Ziet het alleen bij mij niet zo want de auto is donkerblauw.
Bij witte of zilverkleurige auto's is het wel duidelijk te zien.
Kan iemand mij hierbij helpen en is het misschien dat de sierstrip er is afgehaald of duid dit op een oude schade.
http://www.volvo-forum.nl/album_persona ... er_id=8529
Bumper
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Is mogelijk achteraf gewoon in kleur gespoten
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Bij mijn weten was er nog geen executive vroeg 99
Volvo for life
De oudste Executive brochures die ik heb zijn inderdaad pas van 2000. Tja, het kwam hier al eens ter sprake, die logo's kun je er altijd op plakken. Ik weet niet of het op het kentekenbewijs vermeld staat als het om een Executive uitvoering gaat, dat zul jij wel weten Bart.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Volgens mij had een Executive altijd koplampwissers en moet deze gezien de introductiedatum van 12/1999 ook altijd van 2000 zijn.
Een Executive I had ook altijd 2 aparte zitplaatsen achter met een doorlopend middenconsele er tussendoor, pas vanaf 2002 kon je een Executive net een (3 persoons) achterbank krijgen.
Nader onderzoek leert mij dat dit geen Executive is maar een Comfort line (met gelaagd glas, woodline en schuifdak)
Deze bumpers zijn naderhand in kleur gespoten
Een Executive I had ook altijd 2 aparte zitplaatsen achter met een doorlopend middenconsele er tussendoor, pas vanaf 2002 kon je een Executive net een (3 persoons) achterbank krijgen.
Nader onderzoek leert mij dat dit geen Executive is maar een Comfort line (met gelaagd glas, woodline en schuifdak)
Deze bumpers zijn naderhand in kleur gespoten