Mede Volvoliefhebbers,
ik heb een tijd geleden een zeldzaam stuurtje gekocht voor mijn Volvo 480. Nu is dit stuurtje gebruikt, en de gebruikssporen zijn er redelijk/goed op te zien.
Slijtage en wat krassen op het leer zijn de slechte plekken, en ik wil deze het liefst wegwerken.
Wie weet een goed middeltje/goede manier om slijtage weg te poetsen o.i.d?
Alvast bedankt voor jullie hulp! (zo dragen jullie ook weer beetje bij met het proces: Gebruikte 480 naar 480 in concour staat! )
Lederen stuurwiel met slijtage, hoe weg te werken?
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
In de juiste kleur (bij)spuiten. Bedrijven als deze http://www.lederverf.nl/auto.html kunnen er de kleur bijmaken.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Kijk hier eens:
http://w123club.nl/index.php?option=com ... 48&catid=9
Daar staat tamelijk nauwkeurig hoe iemand lederen Mercedesonderdelen heeft bijgewerkt. Als het met die grote oppervlakten zo goed lukt, moet het ook met een stuurtje kunnen.
http://w123club.nl/index.php?option=com ... 48&catid=9
Daar staat tamelijk nauwkeurig hoe iemand lederen Mercedesonderdelen heeft bijgewerkt. Als het met die grote oppervlakten zo goed lukt, moet het ook met een stuurtje kunnen.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Armin
- 2nd Gear member
Het bijwerken met leder verf is echt aan te raden. Het kost relatief weinig (reken op 75 euro voor een complete set), en werkt heel goed en mooi.
Ik heb de ervaring met de wang van mijn stoelzitting.
ik heb mijn verf gehaald bij "de leerlooier" in Den Haag.
www.leerlooier.nl
Ik heb de ervaring met de wang van mijn stoelzitting.
ik heb mijn verf gehaald bij "de leerlooier" in Den Haag.
www.leerlooier.nl
Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer