Voorbeeld: Automaat olie is levenslang......
Ondanks onderhoudsvrij program ververs ik elke 75.000km.

Zijn er nog meer aanbevelingen aanpassing onderhoud?
dat hoort ook niet in het voorgeschreven onderhoud (maar wel zo handig om het wel te vragen)PJR schreef:De jaarlijkse alarmkeuring vanaf de eerste apk-datum wordt lang niet altijd automatisch verzorgd en veel mensen denken hier zelf ook niet aan. De kosten zijn het niet...
Nee, je snapt het inderdaad niet. Schoppen tegen de "moderne" volvo's is tè makkelijk.Fat Rat schreef:(sorry voor de oftopic)
Een 960 inruilen op een diesel?!
Een van de meest fantastische Volvo's inruilen op een voorwielaangedreven halve ford met naar alle waarschijnlijkheid een vw diesel aanboord. Sorry schiet mij maar lek ik snap em niet....
...
Troost je, dat zijn PSA dieseltjes, de 2.7 liter V6 is de Ford diesel in die serie.... :evil:euerw schreef: ik geef wel toe dat meer moeite heb met de nwe s40/50 en zeker met de Ford dieseltjes
vind je dat een troost dan? :?Quota schreef:Troost je, dat zijn PSA dieseltjes, de 2.7 liter V6 is de Ford diesel in die serie.... :evil:euerw schreef: ik geef wel toe dat meer moeite heb met de nwe s40/50 en zeker met de Ford dieseltjes
Jazeker! Als het op dieselmotoren aankomt (no offence) dan staat PSA toch wel erg hoog bij mij in het vaandel, zeker qua loopcultuur e.d. Dat de rest v/d auto het mechaniek niet bijhoudt (en dat is gelijk een van de grootste verschillen tussen Volvo en Franse auto's) ontken ik niet.euerw schreef:vind je dat een troost dan? :?Quota schreef:Troost je, dat zijn PSA dieseltjes, de 2.7 liter V6 is de Ford diesel in die serie.... :evil:euerw schreef: ik geef wel toe dat meer moeite heb met de nwe s40/50 en zeker met de Ford dieseltjes