Hallo,
M'n linker buitenspiegel heeft onlangs een klap gehad, nu is kunsstof kapot.
Op internet en sloper's sites staan regelmatig buitenspiegels. zijn alle buitenspiegels voor volvo 440's gelijk of zit er verschil in?
Kan iemand mij vertellen wat voor buitenspiegel ik nodig heb voor volvo 440 Nordic line uit 1995 automaat? huidige kleur is zwart, en met hand bediening.
Op internet kom ik handmatige spiegels tegen van vooral 1991, passen deze erop?
Buitenspiegel Volvo 440
-
- 5th Gear member
Ik **DENK** dat de spiegel aansluiting op de deurraam overal het zelfde is, de afdruk zeg maar. De spiegels zelf verschillen wel, ik dacht zo'n 3 modellen in totaal (buiten de in kleur gespoten modellen)
Vraag het even na bij de dealer, ander kun je bij de sloper of op Marktplaats een setje L+R kopen.
Ik heb de bediening links kapot door een wasstraat dus ik zou het ook wel willen weten . Ik zoek dus een 1989 model links , dat zijn de zgn hangende versies. Latere spiegels staan allemaal op een pootje.
Gr Wim
Wim
Vraag het even na bij de dealer, ander kun je bij de sloper of op Marktplaats een setje L+R kopen.
Ik heb de bediening links kapot door een wasstraat dus ik zou het ook wel willen weten . Ik zoek dus een 1989 model links , dat zijn de zgn hangende versies. Latere spiegels staan allemaal op een pootje.
Gr Wim
Wim
Wim
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
- SchoutenCC
- 5th Gear member
Ik geloof niet dat er modellen spiegels zijn die er hetzelfde uitzien van de buitenkant maar bijv. de schroeven op een andere plek hebben. Dat zou ook niet logisch zijn vanuit het oogpunt van volvo: als je iets verandert, dan wil je dat liever aan de (zichtbare) buitenkant dan aan de binnenkant.
Ik heb zelf bijv. 'gewoon' spiegels gekocht op marktplaats, ik weet niet eens van welk jaar/model, maar ze pasten direct. Het enige waar je dus even op moet letten is dat de vervangende spiegel er hetzelfde uitziet als de blijvende? bestaande rechterspiegel of dat je een set moet nemen.
Eventueel heb ik nog wel een set handbediende '95 spiegels voor je, maar ergens was ik van plan die als reserve te houden. Daarentegen, voor een goed bod is alles te koop.
Ik heb zelf bijv. 'gewoon' spiegels gekocht op marktplaats, ik weet niet eens van welk jaar/model, maar ze pasten direct. Het enige waar je dus even op moet letten is dat de vervangende spiegel er hetzelfde uitziet als de blijvende? bestaande rechterspiegel of dat je een set moet nemen.
Eventueel heb ik nog wel een set handbediende '95 spiegels voor je, maar ergens was ik van plan die als reserve te houden. Daarentegen, voor een goed bod is alles te koop.
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
-
- Starter
Hallo
Ik heb inmiddels nieuwe (tweedehandse) spiegels kunnen vinden bij een sloop.
Ik kwam er achter dat er aan de onderkant van de spiegels een nummer staat, (ja dit valt niet snel op), zodat het zoeken een stukje makkeler gaat.
In ieder geval bedankt voor jullie attententie.
Gr Sido
Ik heb inmiddels nieuwe (tweedehandse) spiegels kunnen vinden bij een sloop.
Ik kwam er achter dat er aan de onderkant van de spiegels een nummer staat, (ja dit valt niet snel op), zodat het zoeken een stukje makkeler gaat.
In ieder geval bedankt voor jullie attententie.
Gr Sido