Mijn V40 uit '98 start opeens niet meer.
Als ik de auto op contact zet gaan netjes de controle-lampjes branden en vervolgens ook weer uit zoals het hoort.
Gebeurd vervolgens helemaal niks meer, hoor wel vanachter het instrumentenpaneel een soort ratelend geluid komen.
Heeft er iemand enig idee wat dit voor een probleem kan zijn?
Startprobleem V40 '98
-
- 7th Gear member
de accu stuk misschien?
of leeg,kan ook nog.
zet er altijd bij om wat voor type het gaat,er zijn zoveel verschillende!:)
Diesel,benzine,lpg,etc
of leeg,kan ook nog.
zet er altijd bij om wat voor type het gaat,er zijn zoveel verschillende!:)
Diesel,benzine,lpg,etc
- The Real Master
- 3rd Gear member
Dit probleem heb ik een paar dagen geleden ook gehad. ANWB bij geweest om te starten en die meneer wist me te vertellen dat ik ergens iets had wat stroom trekt.
Bij Volvo geweest en die wist me te vertellen dat de accu vervangen moest worden.
Na gestart te hebben met een starter nu nog geen last van gehad en ik heb er niks aan gedaan.
Wel heb ik voor de zekerheid een accu in de schuur aan de lader hangen
Gr.TRM
Bij Volvo geweest en die wist me te vertellen dat de accu vervangen moest worden.
Na gestart te hebben met een starter nu nog geen last van gehad en ik heb er niks aan gedaan.

Gr.TRM
- corhog
- 3rd Gear member
Van Black wolf geleerd dat ook het airco relais nog wel eens blijft plakken en daar heef hij gelijk in weet ik inmiddels uit eigen ervaringThe Real Master schreef:Dit probleem heb ik een paar dagen geleden ook gehad. ANWB bij geweest om te starten en die meneer wist me te vertellen dat ik ergens iets had wat stroom trekt.
Gr.TRM
Kale Cor. Zwarte dos litros v40 ` 96. 300000km en een beetje
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes