Staat jullie stuur recht?
- Oceanracer
- Geartronic member
Wel als ik in het midden van de weg rijd. Wanneer ik (zoals wel gebruikelijk) rechts rijd, is een lichte correctie naar links noodzakelijk ivm wegverkanting.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 5th Gear member
er zit altijd wel onneffenheid in de baan waardoor je nooit echt perfect rechtdoor gaat denk ik. de cijfers zeggen dat het recht staat maar ik vind dat het iets iets iets klein klein beetje scheef staat
bekijk mijn C30 project HIER!
- DeNNiS_
- 4th Gear member
ik moet altijd bij sturen naar links...
ik vermoed wel dat hij iets uitgelijnt mag worden
maar ligt de weg scheef? bij sturen altijd
ik vermoed wel dat hij iets uitgelijnt mag worden
maar ligt de weg scheef? bij sturen altijd
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
- corhog
- 3rd Gear member
1 tandje naar rechts of links, maakt niet uit . Of ik ga linksaf of rechtsaf.
Ik denk dat er weer moet worden uitgelijnd.
Ik denk dat er weer moet worden uitgelijnd.
Kale Cor. Zwarte dos litros v40 ` 96. 300000km en een beetje
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes
- The Real Master
- 3rd Gear member
Als de stuur scheef staat maar de auto rijd recht dan moet je de stuur loshalen en een tandje opschuiven.
Als de auto niet recht rijd op een vlak stuk weg dan heeft het niks met de stuur te maken maar met de banden en de uitleining.
Gr.TRM
Als de auto niet recht rijd op een vlak stuk weg dan heeft het niks met de stuur te maken maar met de banden en de uitleining.
Gr.TRM
- corhog
- 3rd Gear member
Met mijn vorige stuur (leder) was het perfect recht maar ik denk dat de stuurkroon iets anders is geplaatst in het stuurwiel (hout/leder).
- The Real Master
- 3rd Gear member
corhog
nou vraag je wellicht weer dezelfde vraag zonder antwoord te geven op mijn vraag waardoor ik je zou kunnen vertellen waar het probleem zit.
"Als de stuur scheef staat maar de auto rijd recht dan moet je de stuur loshalen en een tandje opschuiven.
Als de auto niet recht rijd op een vlak stuk weg dan heeft het niks met het stuur te maken maar met de banden en de uitleining."
Laat even weten welke van de twee bij jou voorkomt.
Gr.TRM
nou vraag je wellicht weer dezelfde vraag zonder antwoord te geven op mijn vraag waardoor ik je zou kunnen vertellen waar het probleem zit.
"Als de stuur scheef staat maar de auto rijd recht dan moet je de stuur loshalen en een tandje opschuiven.
Als de auto niet recht rijd op een vlak stuk weg dan heeft het niks met het stuur te maken maar met de banden en de uitleining."
Laat even weten welke van de twee bij jou voorkomt.
Gr.TRM
- corhog
- 3rd Gear member
De auto rijd zonder handen perfect rechtuit maar het euvel zit in het stuur.
Ik heb hem nu zo gemonteerd zodat hij minste scheef staat maar als ik een tandje verschuif staatie nog schever de andere kant op.De auto is ook og niet zolang geleden van nieuwe banden voorzien en uitgelijnd maar daarna heb ik het stuur vervangen.
Ik heb hem nu zo gemonteerd zodat hij minste scheef staat maar als ik een tandje verschuif staatie nog schever de andere kant op.De auto is ook og niet zolang geleden van nieuwe banden voorzien en uitgelijnd maar daarna heb ik het stuur vervangen.
- The Real Master
- 3rd Gear member
Dit probleem heb ik gehad met mijn vorige auto.
Terwijl het stuur er recht in zat moest ik bij de unit erachter zijn en moest het stuur eruit.
Hetzelfde stuur wat ik eruit heb gehaald kreeg ik dus never nooit niet recht meer erin.
Gr.TRM
Terwijl het stuur er recht in zat moest ik bij de unit erachter zijn en moest het stuur eruit.
Hetzelfde stuur wat ik eruit heb gehaald kreeg ik dus never nooit niet recht meer erin.
Gr.TRM