Aankoop

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
christianos
Starter

Beste liefhebbers,

Via google kwam ik op dit zeer interessante forum terecht vol met liefhebbers. :)
Ik heb recentelijk mijn rijbewijs gehaald, en ik ben al jaren verliefd op de volvo amazon. Tot mijn verbazing zat ik rond te surfen op internet en het viel me op dat de Amazon een best beaalbare auto is. Ik had altijd gedacht dat deze klassiekers ver buiten mijn budget zouden vallen.

Ik zit er dus zeer sterk aan te denken om als eerste auto een Amazon aan te schaffen. Het hoeft geen pronkstuk te zijn, het wordt immers mijn eerste auto. Mijn budget ligt rond de 3000 euro. Wat raden jullie mij aan? Ik heb totaal geen ervaring met deze auto, veel kenissen hebben wel vroeger Amazon gereden, maar dat was in een grijs verleden.

Wat verwacht ik van de auto? naja simpel, het moet rijden, het moeten niet klauwen met geld gaan kosten elke maand.. Daarintegen zal ik er niet veel km. mee gaan maken in de maand. Ik heb hem niet nodig voor woon-werk verkeer. Dus het zal geen kilometer-verslinder worden, vandaar ik het ook wel aandurf om klassieker te gaan rijden.

Maar concreet:
Wat kan ik verwachten met een budget rond de 3000 euro?
En wat zijn jullie nou in de maand kwijt kwa onderhoud bij normaal gebruik?

Alvast bedankt,
Christian
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”