Hallo,
Ik ben in het bezit van een S60 uit 2002. Het is een 2.4 met 140PK. Nu kwam het wel eens voor de display van de radio (HU 803) erg scherp bleef branden en ik dit niet meer kon regelen. Nu kan ik de radio display en de display in de tellers niet meer dimmen. De klokken verlichting,radio airco paneel kan ik wel regelen. Wie weet wat dit is ......
Dimmer S60
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
De oorzaak hiervan is dat de radio niet aangemeld is in de auto.
Dat is een kwestie van 15 euro bij de dealer neertellen en ze melden de radio in je systeem aan.
Dat is een kwestie van 15 euro bij de dealer neertellen en ze melden de radio in je systeem aan.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Arjen
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
mits tenzij de radio qua serienummer niet matched met het chassisnummer van je Volvo
Volvo for life
Ik lees nergens dat @genie een HU 803 heeft gemonteerd. Juist?
Daarbij komt dat hij ook de "display in de tellers" (boordcomputer display?) niet meer kan dimmen.
Aanmelden van een HU radio (achteraf inbouw) zal een dealer ook niet zomaar doen, gevolgen zijn soms erger als daarvoor.
(werkt de radio helemaal niet meer)
Het blijft hardnekkig voorbij komen, dat aanmelden.
Een radio doet of hij doet het niet, is plug en play.
Doet de verlichting van de HU het niet, (quote ->@Bart Simpson: radio qua serienummer niet matched met chassisnummer van je Volvo)
dan gaat die het ook nooit doen!! Geluid zal er wel uit komen!
Zeker weten na ruime ervaring!
@genie probleem, klinkt meer als vervuilde aansluitingen van het display of de dimmer.
Daarbij komt dat hij ook de "display in de tellers" (boordcomputer display?) niet meer kan dimmen.
Aanmelden van een HU radio (achteraf inbouw) zal een dealer ook niet zomaar doen, gevolgen zijn soms erger als daarvoor.
(werkt de radio helemaal niet meer)
Het blijft hardnekkig voorbij komen, dat aanmelden.
Een radio doet of hij doet het niet, is plug en play.
Doet de verlichting van de HU het niet, (quote ->@Bart Simpson: radio qua serienummer niet matched met chassisnummer van je Volvo)
dan gaat die het ook nooit doen!! Geluid zal er wel uit komen!
Zeker weten na ruime ervaring!

@genie probleem, klinkt meer als vervuilde aansluitingen van het display of de dimmer.
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
Het verhaal over matchend bouwjaar radio en auto herken ik helemaal. De dealer kan zo zien of de radio aangemeld is of niet. Dan ben je voor die oorzaak er al helemaal uit.
Als het niet alleen je radio is, maar ook de klokken zoals ik lees ligt het meer aan iets anders zoals AlexV70 schrijft.
Als het niet alleen je radio is, maar ook de klokken zoals ik lees ligt het meer aan iets anders zoals AlexV70 schrijft.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Arjen