Vandaag een mooie Volvo V70 (2005) geimporteerd uit Duitsland. Maar nu druk bezig de Duitse handleidingen door te lezen ... niet altijd handig (is mijn beroerde Duits schuldig aan).
Ik zoek nu dus Nederlandse handleidingen voor een V70 uit 2005 voor zowel de standaard als de RTI traffic informatie.
Wie heeft deze of weet waar ik deze kan vinden?
THNX alvast bedankt!!!
Dennis (Leiden)
Instructieboekje V70 (2005) Nederlands
- sbv
- 6th Gear member
Op de site van Volvocars.nl staan de handleidingen gewoon.
http://www.volvocars.nl/tools/Owners/Kn ... 0_my05.htm
Ook andere bouwjaren en modellen
http://www.volvocars.nl/tools/Owners/Kn ... 0_my05.htm
Ook andere bouwjaren en modellen
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Zoals een Nederlandse dealer hem gewoon bestellen kan zou de Duitse verkoper (zeker als het een dealer is) zich ook die moeite moeten kunnen getroosten
Volvo for life
-
- Starter
Ik snap je redenering ... echter weet een Duitse dealer niet aan welke nationaliteit hij zijn Volvo gaat verkopen. Als jij vervolgens de auto koopt wil jij niet 7dgn wachten voordat je deze kunt gaan invoeren totdat hij het boekje voor je heeft 
Dus zelf bestellen zodra je auto hebt gekocht ... auto bij RDW vandaan en tegen die tijd heb jij je boekje ook. Echter ben ik dat vergeten LOL!

Dus zelf bestellen zodra je auto hebt gekocht ... auto bij RDW vandaan en tegen die tijd heb jij je boekje ook. Echter ben ik dat vergeten LOL!
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Kennen ze geen internationale postbezorging in Duitsland?DBJ schreef:Ik snap je redenering ... echter weet een Duitse dealer niet aan welke nationaliteit hij zijn Volvo gaat verkopen. Als jij vervolgens de auto koopt wil jij niet 7dgn wachten voordat je deze kunt gaan invoeren totdat hij het boekje voor je heeft