Zie hier het resultaat:
Handig, melkpakken

Dat was t weer

Rest mij alleen nog de vraag naar jullie mening. Dus bij deze; wat vinden jullie ervan?
Helaas, hij is wit. (alhoewel, helaas...)Auk schreef:Robster480, bedankt voor het adres, ik ga eerst even hier rondsnuffelen, maar in ieder geval bedankt Robbie!
Sjaak Trekhaak, ik dacht al even aan je plaatje te hopen dat je een Two Tone had!![]()
Je 480 is wit, maar de kappen zijn gewoon ongespoten denk ik. Ik kwam er achter dat de Two Tone de kappen wel gespoten had, maar andere modellen van de PhaseII weer niet..
Ik moet er toch maar eens navraag over gaan doen op de nieuwjaarsborrel van het Volvo480Register..
Volgens mij klopt dat van die phases en zo niet helemaal. Ik had een Turbotje uit 90. eentje met de hoekige spiegels en zonder hoofdsteunen achteraan, eerste generatie dus, maar de kapjes waren niet gespoten. Ik denk dat die kapjes al afgevoerd werden voor ze aan de 2de generatie begonnen. Kan ook land afhankelijk geweest zijn ...Auk schreef:...zoals ik hierboven al duidelijk maakte, tot 91 zijn de kappen gespoten, bij het PHASE II model zijn ze niet meer gespoten..![]()