Het enige wat ik tegenkwam op het i-net was van een zekere Richard, Dredge, From Sweden to the world. Zegt dit iemand iets? Andere tips misschien?
Ken dat, ben inmiddels genezen van de verslaving...Auk schreef:Oke, ik vroeg me al af of dat er dan nog meer uitvoeringen waren.. want de pagina's die op marktplaats staan komen mij erg bekend voor
Staat de laatste tijd erg mooi spul op Marktplaats.nl moet ik zeggen! Deze week weer een schamele 160euro uitgegeven aan puur Volvo foldermateriaal :oops:
Het is een 480, waarvan dit het "facelift" model zou moeten zijn. Enigszins wel jammer dat die er nooit gekomen is, maar de klaplampen blijven natuurlijk prachtig, en toonaangevend voor een jaren 80 modelVolvoMafia schreef:Ken dat, ben inmiddels genezen van de verslaving...Auk schreef:Oke, ik vroeg me al af of dat er dan nog meer uitvoeringen waren.. want de pagina's die op marktplaats staan komen mij erg bekend voor
Staat de laatste tijd erg mooi spul op Marktplaats.nl moet ik zeggen! Deze week weer een schamele 160euro uitgegeven aan puur Volvo foldermateriaal :oops:
Wat voor foto is die laatste, witte 480?
Kweetutniet, doet me aan de Chevrolet Corsica denken, die lampen...Auk schreef:Het is een 480, waarvan dit het "facelift" model zou moeten zijn. Enigszins wel jammer dat die er nooit gekomen is, maar de klaplampen blijven natuurlijk prachtig, en toonaangevend voor een jaren 80 model
Dat is "The Challenge". Heel mooi naslagwerk, lang via de 850 Club leverbaar geweest. Kan je wel vinden op bv Ebay hoor, kijk maar. Is wel verlopen, maar je kan wilpac benaderen hierop. Heeft 'm vast wel. Of misschien kan IntoVolvo je eraan helpen, 1 mailtje en je weet alles.fransb85 schreef:er stond op de intovolvo site zo'n mooi boek over de ontwikkeling van de 850, schijnt echter uitverkocht en niet langer leverbaar te zijn. jammer, want ik wilde het graag hebben. heeft iemand er 2 liggen?
Tja, kweetutwelVolvoMafia schreef:
Kweetutniet, doet me aan de Chevrolet Corsica denken, die lampen...