Hoi...
De vergrendelingsknop om de rugleuning naar voren te klappen (bij de achterbank) is afgebroken :?
Ik heb een V40 uit '99.
Heeft iemand dit eens gehad?
Hoe kom ik aan een andere/nieuwe?
Thanx!
Giella
Vergrendelingsknop afgebroken
- havym
- 2nd Gear member
Ik heb hetzelfde probleem eens gehad een paar jaar terug.
Gelukkig kon ik er nog net bij dat hendeltje met me pink zodat de bank naar voren wou. (plastic afgebroken)
Helaas moest ik bij de sloop meer betalen dan bij de dealer. Iets van 20 euro per stuk.
Vond het toen toch wel veel voor iets wat ik niet veel gebruikte.
Sc6 met je zoektocht.
Gelukkig kon ik er nog net bij dat hendeltje met me pink zodat de bank naar voren wou. (plastic afgebroken)
Helaas moest ik bij de sloop meer betalen dan bij de dealer. Iets van 20 euro per stuk.
Vond het toen toch wel veel voor iets wat ik niet veel gebruikte.
Sc6 met je zoektocht.

Volvo V40 T4 fase 2 met G3 installatie
-
- 3rd Gear member
heb 't zelfde stuk gehad, met een schroevendraaier moet je ff die haak loswippen en dan de bekleding van de zetel ff opzij werken
vervolgens uitschroeven en naar de dealer gereden, 25 euro en zo uit voorraad leverbaar
snel opgelost dus
vervolgens uitschroeven en naar de dealer gereden, 25 euro en zo uit voorraad leverbaar

snel opgelost dus
-
- 1st Gear member
Thanx mannen!
Ik heb de bank, door wat te vissen met de kapotte vergrendeling, naar voren gekregen. Het kapje heb ik eraf geschroefd zodat ik nu de bank ten alle tijde makkelijk naar voren kan halen m.b.v. een schroevendraaier, dus dat is mooi!
Ik zal deze week nog naar de dealer gaan om een nieuwe te halen.
PS; ik neem aan dat zij ook zo'n veertje in voorraad hebben, die achter dat armpje zit om de raam open te draaien? Met het verwijderen van het binnenpaneel (achter) is dat veertje weggeschoten en die kon ik niet meer vinden..
Mvg,
Giella
Ik heb de bank, door wat te vissen met de kapotte vergrendeling, naar voren gekregen. Het kapje heb ik eraf geschroefd zodat ik nu de bank ten alle tijde makkelijk naar voren kan halen m.b.v. een schroevendraaier, dus dat is mooi!
Ik zal deze week nog naar de dealer gaan om een nieuwe te halen.
PS; ik neem aan dat zij ook zo'n veertje in voorraad hebben, die achter dat armpje zit om de raam open te draaien? Met het verwijderen van het binnenpaneel (achter) is dat veertje weggeschoten en die kon ik niet meer vinden..
Mvg,
Giella