Hallo Forum lezers,
Ik dacht laat ik het jaar eens goed beginnen en lid worden van het volvo-Forum, daar ik net een Volvo S-60 2.4 140 pk LPI 233.000 heb gekocht.
Het is mijn eerste volvo en ben onder de indruk, wat een heerlijke auto.
Maar!!!er zijn wat probleempjes die ik op moet lossen.
Als ik uit de parkeerplaats vooruit wegdraai lijkt het wel of de auto over de voorbanden gedrukt wordt zoals bij onderstuur en komt er een krakkelend geluid van de voorbanden af.
Nog nooit zoiets meegemaakt en sta er verbaasd van te kijken, ook raakt de band de binnenkant van de wielkast aan de kant van de motor terwijl er maar 205 banden op zitten.
Wie kan mij hier antwoord op geven?
Nog een gelukkig 2008 gewenst met veel leuke kilometers.
Krakende voorwielen S-60
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik heb toevallig ook een S60 gekocht vorige maand. Met 17" velgen die er standaard niet opzaten. Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Bij velgen >= 17" moeten er andere uitslagbegrenzers op. Ook kan het zijn dat deze versleten zijn (het zijn rubberen blokken/rollen).
Dus de vraag is: welke maat velgen heb je?
trouwens: 2 nieuwe uitslagbegrenzers kostten me € 12,45 per stuk, en € 15,85 aan materiaal (ex btw)
Ik heb toevallig ook een S60 gekocht vorige maand. Met 17" velgen die er standaard niet opzaten. Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Bij velgen >= 17" moeten er andere uitslagbegrenzers op. Ook kan het zijn dat deze versleten zijn (het zijn rubberen blokken/rollen).
Dus de vraag is: welke maat velgen heb je?
trouwens: 2 nieuwe uitslagbegrenzers kostten me € 12,45 per stuk, en € 15,85 aan materiaal (ex btw)
S60 D5 Geartronic - 2004 - Black Saphire - Mobility - 17"; Almathea - Schuifdak - PDC - iMIV - Fasttech 200PK/420Nm
- Robert
- 5th Gear member
Hoi Paul,
Welkom op het forum.
Misschien dat je iets aan dit vehaal hebt ?
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=17619
Probeer anders de zoekfunktie eens.
Gr
Robert
Welkom op het forum.
Misschien dat je iets aan dit vehaal hebt ?
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=17619
Probeer anders de zoekfunktie eens.
Gr
Robert
---------------------------------------Hier langs afknippen--------------------------------
V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
- paul45
- 1st Gear member
Hallo Cereal, Robert en Rolf,
Bedankt voor jullie antwoord, ik heb 16'' Ursa velgen dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.
Maar ik zal volgende week wel even die uitslagbegrenzers na laten kijken.
Inderdaad Rolf, die link die jij gestuurd heb lijkt erg veel op mijn probleem dus laat hier ook even naar kijken.
Ik heb al wat foto's op mijn computer staan maar vind die niet zo mooi en wil nieuwe maken en zal deze foto's ook hier plaatsen.
Het is geen speciale uitvoering maar ik vindt de beige binnenkant zo mooi.
Ik heb wel de metalen ringen in de klokken gezet, erg mooi.
Groeten Paul.
Bedankt voor jullie antwoord, ik heb 16'' Ursa velgen dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.
Maar ik zal volgende week wel even die uitslagbegrenzers na laten kijken.
Inderdaad Rolf, die link die jij gestuurd heb lijkt erg veel op mijn probleem dus laat hier ook even naar kijken.
Ik heb al wat foto's op mijn computer staan maar vind die niet zo mooi en wil nieuwe maken en zal deze foto's ook hier plaatsen.
Het is geen speciale uitvoering maar ik vindt de beige binnenkant zo mooi.
Ik heb wel de metalen ringen in de klokken gezet, erg mooi.
Groeten Paul.