Afgelopen week was er iemand die een alternatieve plaats aan het zoeken was om zijn auto (met hoge snelheid) te parkeren. Hij had daarbij een beetje ongelukkige plaats uitgekozen
Hij heeft zijn auto bij ons onder de veranda proberen te parkeren, maar door de te hoge snelheid is hij er aan de zijkant weer onderuit gekomen; gevolg:
Veranda moet gestut worden, aangezien hij in zijn parkeerpoging 2 van de 4 steunpalen meegenomen heeft (waarvan 1 verwerkt was in muurtje/kozijn)
3 fietsen totalloss (waaronder de mijne)
Hij stond net voor mijn auto (460 1.8i '96) stil, probleem was alleen dat er nog een afvalcontainer (zo'n grote) stond die hij dus maar een zetje gegeven heeft en die heeft dus wel mijn auto geraakt.
De schade is een deur die niet meer te repareren is, dorpel zwaar beschadigd, 2 grote schaafplekken op de bumper en div krasjes/putjes in de rest van de zijkant van de auto, veroorzaakt door stukken puin van het muurtje (en er lagen zelfs stukken beton ongeveer 20-30 meter verderop)
Gisteren expert geweest voor de auto, deze is dus totalloss (had ook niet anders verwacht).
Dus kan ik weer op zoek naar een andere auto (was net zo goed als klaar met deze :S)
Erwin
Parkeren
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik hoop dat je de dader hebt.
Dat wordt een duur klusje voor hem/haar.
Dat wordt een duur klusje voor hem/haar.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- haasje
- 4th Gear member
zijn auto was ook totalloss (bestuurder(19) niet eigenaar)koelvloeistof en motorolie ligen hier op de stoep.
auto is inmiddels expert voor geweest, krijg meer dan verwacht: €1500 met behoud van wrak
auto is inmiddels expert voor geweest, krijg meer dan verwacht: €1500 met behoud van wrak