Chroomlijst kofferbak en onder achterlichten - waar kopen?

Plaats reactie
Peter Uithoorn
1st Gear member

Hoi,

Ik ben voor mijn S80 my 2003 op zoek naar de Chroomlijst op de kofferbak en net onder de achterlichten. Dit is standaard op de S80 van na de facelift. Die van mij is van nét ervoor, maar ik vind het extra chroom erg mooi. Vandaar dat ik het nu wil kopen en erop zetten, alleen kan ik nergens een aanbieder vinden.

Ook vroeg ik mij af of iemand weet of de honingraat grille op een S80 met zilveren grille te zetten is en waar je eventueel zo'n grille kunt kopen.

Groet,

Peter
Nu: Volvo S80 2.4 170pk (2001) en een Sorento (2005)
Had: Audi A6 2.7 TDI (2008), Volvo XC 90 (2006) en verder Volvo S60, V70, S80, V40, Saab 9-5, 9-3, 9-3 Cabrio etc., etc.
Battlecruiser
8th Gear member

Ik betwijfel of die strip past, want de kofferbak op de Volvo S80 met die strip is ook anders van vorm.

Er bestaan echter wel plakstrips die er oplijken. Af en toe staan ze op Marktplaats.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
St8tig
Starter
Contacteer:

Kijk eens op e-bay.com en tik dan sport grill volvo S80 in. Soms staat er wat aanbod op.
Groetjes st8tig
Battlecruiser
8th Gear member

Momenteel staat er op Marktplaats een aanbieder met een strip die geplakt kan worden op 5 cm van de onderzijde van de kofferbak (dus niet helemaal zoals bij een nieuwe S80).

Hij vraagt 22,50 en biedt het spul aan voor een heleboel automerken.

Zoek bij Auto diversen --- Volvo ---- Chromen Kofferbakstrip
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Gast

Er zijn hier al mensen op het forum die zo'n strip van Marktplaats op hun S80 hebben zitten. Ik heb er hier al eens foto's van gezien en het zag er aardig uit maar voor mij hoeft het niet.

Een andere grille past bij mijn weten niet omdat de maten iets anders zijn.
cammaro
2nd Gear member

Dit zijn volgens mijn gewoon de strips op een rol die je gewoon bij halfords of conrad kunt kopen!
volvo c70 saffron pearl
2.3 t5 lekker roffelen
Plaats reactie

Terug naar “S80”