Ik heb dus een 460 uit 1991 met CV. Op de sleutel, niet op afstand. De vorige eigenaar gaf aan dat deze het niet deed maar heel soms wel. Ik heb zelf één keer ervaren dat de CV het deed, een keer op slot en een keer van slot af.
Ik heb de zekering gecontroleerd en vervangen. Was in principe al goed maar ok. Het enige wat hierbij op viel was dat er een 20a zekering in zat terwijl volgens het boekje er een 15a zekering in moet.
Verder heb ik dus via het forum gevonden dat er ergens een relais moest zitten. Nou, ik ben aan de slag gegaan. Heb uiteindelijk achter het klepje onder mijn dashboard, naast de hendel voor de motorkap inderdaad een relais gevonden. Deze heb ik los gehaald, open gemaakt en hij zag er echt nog prima uit, brandschoon en z.g.a.n.. Dus weer teruggeplaatst.
Nu werkt de CV (uiteraard) nog steeds niet (heb namelijk nog geen defect gevonden)..
Recentelijk was ik bij de dealer waar de garage altijd in onderhoud is geweest samen met een vriend, voor zijn 440. Heb toen direct aan een monteur gevraagd of het probleem bij hem bekend was en hij heeft aangegeven dat het misschien aan de schakelaar in de bestuurdersportier zou liggen.
Heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand de oplossing? Dat zou mooi zijn natuurlijk.
Alvast bedankt voor de reacties!!
Pepijn