Heb sinds kort een S80 met lederen bekleding. Prachtig ding. Tweede hands gekocht, maar ziet er nog perfect uit. Is alleen naar mijn idee wel in gerookt, dus hemeltje enzo beetje smoezelig.
Nou is mijn vraag: kan een professioneel bedrijf die rooklucht er definitef uitkrijgen, of kost het je alleen een hoop geld zonder dat het helpt? En wie weet een goed adres hier in de regio Zoetermeer / Rotterdam?
Alvast bedankt weer,
Felix
Interieur reinigen
- gerbenh
- 2nd Gear member
Ik geloof dat ze tegenwoordig best veel kunnen doen maar dat het lastig is om die lucht er echt helemaal uit te krijgen. Probeer het is, volgens mij kost het niet zoveel. Het wordt allicht beter! Bij een bedrijf in Alkmaar kost het bijvoorbeeld maar 45 euro.
http://www.polytop.nl/prijzen.html
http://www.polytop.nl/prijzen.html
Volvo S60 D5 Edition '04
-
- 1st Gear member
goedendag
Ik heb een zelfde geval en heb mijn xc 70 vandaag terug van diepstomen omdat hij daar van van binnen toch vochtig van wordt is mij aangeraden zodra deze droog is hem terug te brengen voor een ozon behandeling.
Ik kan zeggen dat hij van binnen heel erg opgeknap is maar de rook lucht nog aanwezig is, volgende week breng ik hem voor de ozon behandeling en zal daarna laten weten hoe dit verlopen is en of het afdoende is.
Ik heb een zelfde geval en heb mijn xc 70 vandaag terug van diepstomen omdat hij daar van van binnen toch vochtig van wordt is mij aangeraden zodra deze droog is hem terug te brengen voor een ozon behandeling.
Ik kan zeggen dat hij van binnen heel erg opgeknap is maar de rook lucht nog aanwezig is, volgende week breng ik hem voor de ozon behandeling en zal daarna laten weten hoe dit verlopen is en of het afdoende is.
XC 70 Duijfje
- Armin
- 2nd Gear member
Inderdaad een Ozon behandeling is het enige wat daaraan helpt, bij professioneel poetsen. Het is alleen niet goedkoop.
Als dat niet helpt kan je nog iets anders proberen. Het kost je een paar euro en je mag de auto 24 uur niet meer open maken. Je neemt een ananas die snijd je door midden leg deze op de grond met de gesneden naar boven. De anenas absorbeerd alle luchtjes. Dit is iets wat wij op de zaak wel eens doen met bv. hondenlucht, sigarenlucht en vochtlucht.
Een WC blokje onder de stoel hangen scheeldt ook heel erg.
Als dat niet helpt kan je nog iets anders proberen. Het kost je een paar euro en je mag de auto 24 uur niet meer open maken. Je neemt een ananas die snijd je door midden leg deze op de grond met de gesneden naar boven. De anenas absorbeerd alle luchtjes. Dit is iets wat wij op de zaak wel eens doen met bv. hondenlucht, sigarenlucht en vochtlucht.
Een WC blokje onder de stoel hangen scheeldt ook heel erg.
Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer