S80 T6

Plaats reactie
volvoS80T6
Starter

Hallo allemaal,

Ik hoop binnenkort eigenaar te zijn van een mooie Volvo S80 T6. Ik heb er een op het oog maar er zijn een puntjes die aandacht vereisen.
Als je de auto start verschijnt de Foutcode: Storing SRS aibag service spoed. Verder loop de auto onregelmatig stationair als deze stil staat en de automaat in P of N staat. Als de automaat in R of D staat blijft de motor wel mooi stationair lopen.
Het is een S80 T6 uit '99, wie weet wat er aan de hand kan zijn.

Groeten Pascal
streetmax
1st Gear member

volvoS80T6 schreef:Hallo allemaal,

Ik hoop binnenkort eigenaar te zijn van een mooie Volvo S80 T6. Ik heb er een op het oog maar er zijn een puntjes die aandacht vereisen.
Als je de auto start verschijnt de Foutcode: Storing SRS aibag service spoed. Verder loop de auto onregelmatig stationair als deze stil staat en de automaat in P of N staat. Als de automaat in R of D staat blijft de motor wel mooi stationair lopen.
Het is een S80 T6 uit '99, wie weet wat er aan de hand kan zijn.

Groeten Pascal
Lampje SRS hoeft niet veel te zijn.
Maar dat zou je moeten laten uitlezen bij de dealer.
Heb die van mijn moeten laten reseten nadat ik een stekker los had gemaakt achter het kachel paneel.
Kan je gelijk vragen wat het onregelmatig lopen veroorzaakt.
volvoS80T6
Starter

Bedankt voor je reactie ik heb volgende week een afspraak bij de dealer gemaakt. Dan laat ik de auto controleren. Ik hoop dat het niet ernstigs is want dan koop ik de auto !!! Heb ook een stuk in de auto gereden..... echt geweldig wat een kanon!!!

Groeten Pascal
Plaats reactie

Terug naar “S80”