Hoi Hoi,
Mijn portier van achter gaat niet goed dicht.
Als ik hem dicht gooi, gaat hij niet meteen goed dicht en moet ik hem dicht drukken.
Heeft iemand dit probleem ook met de achterportieren gehad?
Lijkt wel of het slot niet goed pakt?
Weet iemand hoe je het slot eruit krijgt, zitten namelijk van die stangen aan?
Ik hoor het graag.
gr. renzo
vraag slot achterportier
-
- 3rd Gear member
er zit een rubber dop in het achterportier als je deze eruit haald dan kan je het slot smeren,als dit niets helpt moet je de deurbekleding eraf halen en de stangetjes los halen om het slot eruit te halen het is een priegel klusje maar is wel te doen als je niet te grote handen hebt.
-
- 1st Gear member
Bedankt voor je reactie.
Alleen waar het rubber dopje zit heb ik al geprobeerd om te smeren, maar dit helpt niets. Deuren willen niet goed sluiten.
Hoe haal je de stangetjes los van het slot? Is daar een handigheidje in?
Ik hoor het graag.
gr. renzo
Alleen waar het rubber dopje zit heb ik al geprobeerd om te smeren, maar dit helpt niets. Deuren willen niet goed sluiten.
Hoe haal je de stangetjes los van het slot? Is daar een handigheidje in?
Ik hoor het graag.
gr. renzo
-
- 3rd Gear member
ik heb niet de stangetjes losgehaald bij het slot maar verder naar voren bij de deuropener,daar zitten klipjes op en ik heb hem toen met stangetjes en al eruit gehaald,dat smeren duurde maar heel kort dat het naar behoren werkte ,ik heb er toen een niet motortje ingezet,dat werkt als een soort electro magneet,daarna werkte alles weer naar behoren.
-
- 1st Gear member
Heb je andere sloten er dan ingezet?Zijn er verschillende dan?
En weet je nog hoe je het stangetje los maakte die vast zit aan het palletje wat je naar boven/beneden ziet gaan, als je hem open en dicht doet?
Het andere stangetje krijg ik wel los gezien met twee schroeven vast zit.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
En ik hoor het graag.
En weet je nog hoe je het stangetje los maakte die vast zit aan het palletje wat je naar boven/beneden ziet gaan, als je hem open en dicht doet?
Het andere stangetje krijg ik wel los gezien met twee schroeven vast zit.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
En ik hoor het graag.