Ik heb sinds vorige week een C70 2.0T automaat van 2001.
In deze auto zit geen infocentrum. Het schermpje is er wel, alleen zit er geen bedieningsknop. Weet iemand misschien of het infocentrum te activeren is door gewoon een schakelaar te monteren of ontbreken er meer onderdelen?
boordcomputer C70 modeljaar 2001
- redikim
- 2nd Gear member
Voor dergelijke auto's heb je een schakelaar nodig om de boordcomputer te bedienen, maar het belangrijkste is wel dat er pakket Software in de auto geladen moet worden om alles te laten functioneren en te laten verschijnen in dat scherm.
Waarschijnlijk geeft het scherm nu alleen de tijd en de buiten temperatuur weer.
( Als je je instrumenten paneel ontkoppelt en weer aansluit zie in eens alles branden en daarna weer uitgaan in dat scherm )
De schakelaar zelf is niet zo prijzig maar het pakket Software loopt in de paar honderd Euro's, BTW inbegrepen.
Ik had het er niet voor over als volvo rijder en werknemer.
Waarschijnlijk geeft het scherm nu alleen de tijd en de buiten temperatuur weer.
( Als je je instrumenten paneel ontkoppelt en weer aansluit zie in eens alles branden en daarna weer uitgaan in dat scherm )
De schakelaar zelf is niet zo prijzig maar het pakket Software loopt in de paar honderd Euro's, BTW inbegrepen.
Ik had het er niet voor over als volvo rijder en werknemer.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Life is better lived together
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Life is better lived together