Voorstellen en vragen
Geplaatst: 12.02.2008 - 11:25
Hey idereen,
Ik ben philippe 25 jaar jong en studeeer psychologie in groningen
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een donkergroen metalic volvo 440 1.8 d; fleet (1994) phase ll (singlepoint injectie)
met:
-1760000 km
-koppeling schijnt net vervangen te zijn
-nieuwe uitlaat
-nieuwe distributie
-999 euro
-geen!!! roest bij de achterwielkast randen
so far so goed.
Een paar kleine probleempjes:
-auto trilt bij stationair (wel 900-1000 toeren) is vaker voorkomend probleem
-lampjes draaiknoppen ventialtie doen het niet
-schakelt zwaar
-koppeling zit vrij hoog
-Volgens de search is het zwaar schakelen op te lossen door nieuwe schakelstang rubbertjes.
-het trillen: stappen motor schoonmaken in gasklephuis(nieuwe olie bougies+kabels)
-iemand enig idee hoe de koppeling lager af te stellen?
en ik vroeg me af of iemand een goed adres weet in groningen om de kleppen te stellen? of iemand die wil helpen uiteraard.
Uiteraard komer er z.s.m. foto's
Ik ben philippe 25 jaar jong en studeeer psychologie in groningen
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een donkergroen metalic volvo 440 1.8 d; fleet (1994) phase ll (singlepoint injectie)
met:
-1760000 km
-koppeling schijnt net vervangen te zijn
-nieuwe uitlaat
-nieuwe distributie
-999 euro
-geen!!! roest bij de achterwielkast randen
so far so goed.
Een paar kleine probleempjes:
-auto trilt bij stationair (wel 900-1000 toeren) is vaker voorkomend probleem
-lampjes draaiknoppen ventialtie doen het niet
-schakelt zwaar
-koppeling zit vrij hoog
-Volgens de search is het zwaar schakelen op te lossen door nieuwe schakelstang rubbertjes.
-het trillen: stappen motor schoonmaken in gasklephuis(nieuwe olie bougies+kabels)
-iemand enig idee hoe de koppeling lager af te stellen?
en ik vroeg me af of iemand een goed adres weet in groningen om de kleppen te stellen? of iemand die wil helpen uiteraard.
Uiteraard komer er z.s.m. foto's