Ik lees al enige tijd mee op dit forum.
Ik ben druk doende om een nieuwe lease auto uit te kiezen. Na wat proefritten bij diverse merken te hebben gedaan denk ik eruit te zijn, althans voor wat betreft merk en model: Volvo V50 1.6D Edition II.
Maar dan, zo blijkt, komt het moeilijke deel... Welke kleur lak te kiezen, welke kleur interieur en welke velgen. Het feit dat er bij de V50 zoveel keuze is, an sich een pulus natuurlijk, maakt het het niet makkelijker.
Ik durf een "gewaagde" kleurstelling wel aan, eea moet alleen wel bij elkaar passen.
Op basis van de brochure, de online car configurator en de exemplaren bij de dealer (Bangarage Amstelveen/Mijdrecht) kom ik tot de volgende configuratie:
Lak: zwart metallic of matt gold
Interieur: Cacao bruin leder met de houten (Oak) panelen
Velg: Zaurak (de gewone, niet de chroom of de diamand cut).
Met name de matt gold is een moeilijke. Bij de dealer staat er een, ik blijf het lastig vinden. Moet er toch 4 jaar tegenaan kijken...

Aan de andere kant, als ik zwarte lak neem in combi met de cacao leren bekleding, wordt het al met al dan niet te donker?
Adviezen zijn welkom, wellicht dat een van jullie ervaring heeft met bovengenoemde combinatie(s).