Phase 1 T4 koplamp --> Phase 1 TD, past het?

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Thuurc
4th Gear member

Een klein beetje onduidelijke topictitel misschien, maar mijn vraag is alsvolgt:
Bij Arta Parts zag ik phase 1 T4 lampen, kan iemand mij vertellen of ik deze ongestraft in mijn TD uit 1999 kan proppen? Of moet ik dan draadjes gaan bakken oid?

De prijs bij Arta Parts (€86,- p/s) is nogal gunstig volgens mij. Weet iemand of dit een complete set betreft? Zo niet, wat moet ik er nog bijkopen dan?

Bij voorbaat dank voor de hulp! :)
Turbodesk
5th Gear member

Volgens mij heb je zelf ook een phase 1, dus dan moet dat zonder problemen passen.
Heb je een phase 2 dan zal je wat aan moeten passen.
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Thuurc
4th Gear member

Turbodesk schreef:Volgens mij heb je zelf ook een phase 1, dus dan moet dat zonder problemen passen.
Heb je een phase 2 dan zal je wat aan moeten passen.
Thanks, dat dacht ik al, maar ik wilde het toch even vragen. Qua kabels zou het ook moeten passen lijkt me? (zover ik iets kon vinden, het meeste gaat over draadjes bakken voor pahse 2 in phase 1 lampen)

Hoe zit het bijv. met hoogte verstelmotortjes? Iemand überhaupt ervaring hiermee?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”