Sinds een paar dagen ben ik de trotste bezitter van een S60 T5 uit 2002 met nog geen 1,5 TON op de klok, auto bevalt tot nu toe heerlijk, wat een geweldige wagen om in te rijden, en die power....
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Alle opmerkingen zijn welkom
Zal morgen ff wat fotos maken en deze posten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Foto's willen we zien , en let er op dat de distibutieriem vervangen dient te worden met 150.000km / of 8 jaar oud. Ik weet niet of het bij jou auto al gedaan is , maar mocht het nog moeten gebeuren.....het is een dure grap.
Voor de rest is het een heerlijke reiswagen , ruim comfortabel en luxe. Ik weet niet of je last hebt van gebonk in de voortrein van de auto , maar dat komt regelmatig voor bij de S60/V70 , zoek er maar eens op in het forum
Voor de rest veel plezier met de auto , en FOTO's FOTO's willen we zien....we weten nog niet eens de kleur en de opties die er allemaal opzitten.
Gelukkig geen gebonk. Heb wel last gehad van trillend stuur en trekken naar rechts. Na 2 keer uitlijnen is het al een stuk beter, alleen met remmen trekt ie nog iets naar rechts, ook heb ik het gevoel dat na de 2e keer uitlijnen hij iets zwaarder stuurt.
Volgens het boekje moet de d-riem om de 10 jaar of 160K kilometer, maar heb em toch laten vervangen ondanks dat ik er nog 30K mee had kunnen rijden, kostte me maar 200 euries extra bij aflevering, weet alleen niet of de rollen ook vervangen zijn, maar neem aan dat een Volvo dealer dit wel standaard doet???
Kleur van de auto is charcoal black, 17 inch velgen met continentals 225-45, HU803 + navi, telefoon, verwarmde stoelen enz.
Hé Julius, klinkt goed. S60 (dan ga je al glimlachen ) en dan T5 (dan krijg je een grijns op je gezicht ). Zoals je hebt gemerkt leven we hier van de foto's ! Dus...... beloofd is beloofd, vandaag meteen plaatsen !
Oh, en uiteraard welkom hier... :oops:
Ron
S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P
Kijk, nou weten we waar we over praten ! Ziet er zo op het eerste gezicht prima uit ! Weet je al wat meer over je uitrustingsniveau ? Bijvoorbeeld welke "line" hij heeft ?
Ron
S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P
Ik voel toch nog teveel trllingen in het stuur naar m'n zin, kan het liggen aan de banden? (continentals) Twee keer uitgelijnd al, maar nog niet naar m'n zin als ik eerlijk ben. In een Volvo verwacht ik rust aan het stuur, of is het normaal?
Ja hoor, je Volvo kan trillingsvrij zijn.
Ik ben zelf een tegenstander van Continental omdat ze
naar mijn idee veel lawaai maken en het geen fijne banden zijn.
Natuurlijk zijn er genoeg mensen die dit niet vinden maar ik
ben een groot liefhebber van Michelin en heb nu extra stille banden.
Succes.